Mä vedän niin et riittää ämmille juoruttavaa, ei musta puhumalla kuollutta saa

perjantai 6. joulukuuta 2013

Syvimmät anteeksipyyntöni pienestä tauosta blogin kirjottamisessa. Sillä ei oo ollu mitää erikoista syytä, mut mul on ollu nyt jo jonki aikaa motivaatio iha hukassa, en tiiä miks. Ehkä tää joulu/talvikausi antais mulle motivaatioo kirjotella.
          Tällä välillä kun en oo kirjottanu on ehtiny tapahtua kaikenlaista ilosta suruihin. Jostain on alotettava.
          Oon saanu tosi hyvän ystävän, Tian. Mä ja Tia ollaan tosi samanlaisia, meillä on aika samanlaine menneisyys ja luonne on tosi samanlainen; me tykätään ja vihataan monia samoja asioita. Oon tosi ilonen että oon törmänny Tiaan.
          Myös mua ollaan koeteltu. Vaikka mä en välitä mitä mieltä musta ollaan, kaikki se mitä mulle sanotaa saa mut miettimää ja mua ärsyttää aivan suunnattomasti. Askissa (ask.fm) mulle ollaan tultu sanomaan - anonyyminä - kaikenlaista, mm. että vaikutan itserakkaalta, finnejä on enemmän ku suomessa on puita ja kysellään että "oikeesti minkälainen ote sulla on siihen yhteen." (tarkotetaan mun parasta kaveria.) Naurattaa aivan suunnattomasti että käyttävät aikaansa mun dissaamiseen, oon siis niin otettu kun käyttävät sen aikansa mun ajatteluun. Mä en ota itteeni jos mulle noin sanotaan mut välillähän se pahalta tuntuu et musta aatellaa kaikenlaista. Varsinkaan kun musta luodut mielipiteet luodaan huhujen ja just ensivaikutelman perusteella, sillä mua ei monikaan tunne. Turengissa mua vihataan enemmän mitä tykätään, mut en mä välitä. Mähän en muutu tippaakan jos joku mulle tuntematon sanoo musta jotain. Mä oon mä enkä muuksi muutu kuin vain omasta toimestani ja omasta aloitteestani. Musta on puhuttu pahaa ja paskaa aina ykkösluokalta lähtien tähän hetkeen, ja hyvin mä tässä vielä rullaanja tuun rullaamaa vielä moonta monta vuotta. "Mä vedän niin et riittää ämmille juoruttavaa, ei musta puhumalla kuollutta saa."
          Mulle saa heittää tonne kommenttiboksiin ehdotuksia minkälaista postausta haluisitte mun kirjottavan tai kuvaavan videolle. Olis tosi kiva tehä jotai erilaist välillä :) Hyvää itsenäisyyspäivää !


anteeks ettei oo kuvia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)