NIIN MISTÄ SITÄ OIKEASTAAN KIRJOITTAISI

keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Moikka rakkahat! Joskus tulee sellainen tunne, että olisi tarve blogata, mutta kaikki inspiraatio ei sovi oikein yhteen - ideat jää kesken eikä oikein tiedä mistä aloittaa. Ja nyt todellakin on sellainen tunne.

Mulle kuuluu oikein hyvää. Mun loma alkoi virallisesti perjantaina, kun ensimmäinen ihan oikea virallinen (kesä)työni päättyi. Viimeinen ilta oli oikein haikea, sillä tiesin, että suuri ikävä tulee jäämään varsinkin niitä, jotka olivat vain vierailulla Suomessa. Mutta mun ja äitin tekemät juustokakut tekivät kyllä kauppansa, oli kiva huomata, että jopa mun tekemä kakku voi olla hyvää! Joten kaverit hei.. kakkukahvit meillä. Työn loppumisen myötä mulle jää nyt myös enemmän aikaa mun rakkaalle harrastukselle, geelikynsille. Te, jotka jo kesäkuussa kyselitte kynsiä tai jos olisit muuten kiinnostunut, niin ota yhteyttä kikissä @monamyymikaela. Mikäli mut tunnet paremmin, niin voit ottaa yhteyttä myös Facebookissa tai Whatsapissa. Tosiaan jo jonkin aikaa olen geelikynsiä tehnyt aktiivisemmin ja hirveästi olen tykännyt. Joillekkin kynnet on tapa rikastua ja saada hirveitä summia rahaa, itselle enemmän rakas harrastus sekä tapa ilahduttaa ja seurustella ihmisten kanssa. Yhteyttä ottamaan jos kiinnostaa!

Tänään olin shoppailemassa Itiksessä kaverini Anniinan kanssa. Mukaan tarttui vaikka mitä tarpeellista vaatteista lukiojuttuihin, alestakin tein muutamat löydöt. Niistä täällä blogin puolella myöhemmin, en malta odottaa niiden esittelemistä! Samaisella shoppailureissulla rakastuin myös Arnoldsin Hasselpähkinä original -donitsiin tms munkkiin, en ole pitkään aikaan maistanut mitään niiiiin hyvää. Jos olet salaisesti ihastunut muhun, niin tuo mulle sellainen tai ilahduta muuten päivää, vaikka et ihastunut olisikaan. Tai vie mut sinne elokuviin katsomaan se uusi Jurassic Park...

Kuten viime postauksessa ilmoitin, mun sähköposti temppuilee edelleen. En löydä joitain viestejä, jotka olen lukenut jo aikaisemmin ja tiedän, etten ole poistanut niitä. Näin ei tapahdu kaikille, mutta isolle osalle viesteistä, eniten juuri blogiin liittyville. Mulle on tullut paljon paljon paljon yhteydenottoja blogiyhteistyöhön liittyen ja haluan kiittää kaikkia. Juuri viestien lukemishetkellä en ole välttämättä kerennyt vastaamaan ja kun olen palannut, niin viestiäsi ei välttämättä löydy mistään. Erittäin outoa ja ikävää minun, blogini ja teidän kannalta, ketkä olette viestiä laittaneet. Tosiaan muhun saa edelleen ottaa yhteyttä bloggaajayhteistyön merkeissä esimerkiksi sähköpostin, kikin tai facebookinkin kautta, mikäli olet mun blogin löytänyt Facebookin bloggaajaryhmästä. Toivotaan, että ongelmat sähköpostin kanssa korjaantuisivat pikimmiten! Bloggaajayhteistyöstä voit lukea lisää täältä.

Näin loppuviikosta haluaisin kuulla postaustoiveita - mitä sä haluaisit lukea juuri mun blogista? Ehdota vapaasti, mä toteuttelen teidän lukijoiden toiveita aina kun on mahdollisuus. Olisi myös kiva kokeilla jotain uutta, ettei aina olisi tätä samaa vanhaa. Laita postaustoivetta tulemaan!

Haluan toivottaa ihanaa loppuviikkoa, nähdään viimeistään ensi viikon alussa :-) Ehkä toivepostausta toteuttaessa, kuka tietää?

P.S. Blogilla on nyt myös virallinen instagram, jonka löydät @monamyymikaela. Käyttäjä oli ennen pelkästään kynsikuvilleni tarkoitettu, mutta nykyään lisäilen kuvia blogiini sekä kynsiin liittyen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)