Lahjoja ja kuulumisia

torstai 12. syyskuuta 2013





it's me again ! tossa ylenpänä joitain kuvia kaikesta mitä sain synttärilahjaks. Vielä näin selostettuna sain kuoret kännykkään, angry birds mukin, burberryn hajuveden, pääkallo huivin, paidan, pidennykset ja niin edelleen :) En oo pitäny mitään erikoisia juhlia kavereiden kaa, mummo tuli käymään meillä syömässä niinkuin mä taisin viime postauksessa mainita. Ens viikolla mennään Elenan kanssa ns. juhlistamaan meiän molempien synttäreitä stadiin; käydään syömässä, nähdään ehkä  paria kaveria ja hengataan #stadilovers . 

Toinen mun lempivuodenajoista on alkanut; syksy. Toinen mun lempivuodenaika on kesä, koska aurinko ja lämpötilat. Syksystä mä tykkään ehkä enemmän, koska ei oo mikää paahtavan kuuma ja saa käyttää pitkiä vaatteita kuten farkkuja ja neuleita, joita mä rakastan. Lisäks luonnosta muuttuu aivan mahtavan värinen nyt syysaikaan ! Mut täällä silti paistaa aurinko ja on vieläki se +18 astetta... Huono puoli syksyssä on, et aamut on aika pimeitä ja usein tosi sumusia. Ja kun joudun kävelee kouluun sen n. 3.5 km seittemältä aamulla, nii ois kiva jos olis aamulla vähä valosampaa.

Huomenna on perjantai joka tarkottaa vapautta joka tarkottaa että saa nukkua pitkää! Meen ehkä huomenna mun hyvälle kaverille Emilialle yökylään, siitä postausta erikseen :) 
Emilia on yks älyttömän kiva tyttö meiä koulusta johon oon tutustunu äskettäin. Emilian blogiin voit siirtyä painamalla tätä

Seuraavassa postauksessa mun own styles/different styles for autumn, elisiis postausta erilaisista asukokonaisuuksista tälle syksylle. Luvassa paljon kuvia ja muuta kivaa.


WELCOME SEPTEMBER, PLEASE BE AWESOME.


3 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla :) käy kurkkaamassa mun blogi ja liity lukijaks jos yhtään tykkäsit :)

    http://minjakaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sut on haastettu! (:

    >>http://idobelieveinfashion.blogspot.de/2013/09/haastetta.html

    VastaaPoista
  3. http://awesomeunicornwhale.blogspot.fi/ sut on haastettu!

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)