(3) Remember only God can judge us, confirmed !

torstai 11. heinäkuuta 2013

helooou :---) ! nyt tääki tyttö on rippikoulunsa suorittanu ja naimalupansa saanu :--) !! muttajoo, oon ollu miran kaa ain sillo ku ollu himas ja pääosin täst kesäst oon viettäny maal noide ihanuuksie kaa , ja mun siskon ,ja onha seki ihana tottakai :) me ollaa oikeesti koko kesä vaellettu kaikkial muual ku himas ja ideat niist reissuist on tullu iha yhtäkkii xd ja sunnuntain ollaa taas menos.. :D ja sitte kaks viikkoo iskällä ja sen jälkee nuortenleiri (y) nii joo ja mulle laitetaa raitoi :3 ja sitte alkaaki jo koulu oo: tää loma on menny iha sairaa nopeesti !!


Konfirmaatio 7.7.2013


me



minä ja sara

minä ja sara 

minä ja äiti

me



P.S kääk mira muuttaa :'( no mut oon iha onnelline sen puolest et se pääsee täst TurenkitheassholeCityst parempaa paikkaa !! ja onnee mira ja markus :3 ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)