So alive

maanantai 4. marraskuuta 2013

Tällä hetkellä oon tosi iloinen, kiitos erään kaverini. Hän kehuu mua aina: vaatteita, ulkonäköö, kroppaa, hiuksia jne. ja sanoo mua kauniiks ja on tosi kaateellinen mulle. Tulee aina tosi hyvä mieli! Nyt oon oppinu ottaa kiitokset vastaan, enkä enää oikeen oo silleen että "no hyi en oo", koska musta se tuntuu vähän epäkohteliaalta sitä kehujaa kohtaan. Lisäks oma mielipide itestäni on muuttunu parempaan suuntaa ja itsetuntoki kohonnu. Silti aika usein vajoon niihin ajatuksiin, että näytän iha hirveeltä yms. Mut se jännä piirre mussa on, että muiden negatiiviset mielipiteet ei pure muhun enää yhtään. Hetkellisesti saattaa harmittaa jos joku on ulkonäköä kommentoinu negatiiviseen sävyyn, mut ei ne mun mielipidettä itestäni muuta. Joskus oon sille vau, meikki onnistu tosi hyvin tai huh en näytä tänää niin hirveeltä ilman meikkiä. Kun toisaalta välillä taas en voi kestää mun ulkonäköö. Silti en vaihtais sitä kenenkää muun naamaan. Kannan tätä naamatauluu ylpeenä. Tehkään tekin niin!

Mun joulu - tai osa siitä - tuli vähä aikasemmin. Nimittäin Canon eos 1100 d on vihdoin mun! Voi sitä onnen päivää ku isäpuoli sano, että se sun kameras tuli. Oon tosi ilone! Tänää pääs ekan kerran käyttöö ja tosi tyytyväinen oon :)
            Viikonlopun olin mun isällä, ja voi sitä kiukun määrä kun perjantaina ei junat kulkenu ees viiden jälkee. Murr. Lauantaina mun kaverilla Vanessalla oli synttärit nii käytiin moikkaa sitä Tian kaa Keravalla. Tia on tullu mulle tosi tärkeeks vaik ei ollakkaa nähty niin montaa kertaa. Se on vaa niin ihana luonteeltaa!!
           






HUIVI / PIECES
NEULE / VERO MODA 
FARKUT / H&M
KENGÄT / JOSTAIN

2 kommenttia:

  1. Toi on tosi hyvä asenne! :) Itsekin oon oppinu ottamaan kehut vastaan, vaivaannuttavaa jos vaikka kehut toista ja se vähättelee itseään :D

    www.minullaonsiivet.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)! Ja toi on totta, aattelin tehä hyvän mielen muillekkin kun en ala jankkaamaan vastaan :)

      Poista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)