Kahvia sadepäivänä

torstai 31. lokakuuta 2013





Tää viikko meni ainaki mulla tosi nopeesti, vaikka en mitää ihmeellisyyksiä ehtinykkää tehä. Kulunut viikko on ollu onnistumisia täynnä, mm. sain äidinkielen aineistokirjoituksesta arvosanaksi 10, enkä ois uskonu et ikinä saisin siitä edes ysiä, koska musta tuntu että en ees ymmärtäny tehtävänantoo. Mutta kaksnumeroinen arvosanahan sieltä tuli ja oon tosi tyytyväinen! Lisäks maantiedon karttakokeesta 8puol ja siitäkin tosi iloinen, sillä tosiaan viime vuonna sain samaisesta kokeesta 6puol.. Tänään mulla oli terveystarkastus, jossa selvis, että oon terve, normaali nuori. Meiän koululla on ihana terveydenhoitaja, ja kun juteltiin mun tulevaisuudensuunnitelmista, niin hän sanoi, että mulle tosiaankin sopis sosiaalialan ammatti ja ite sanoin koulukuraattoriksi haluisin nii hän sanoi, että ilman muuta! Sen jälkeen oli tosi hyvä fiilis, koska tuli semmonen tunne että hän uskoo mun taitoihin :)

Mulle saa ehdotella, minkälaista postausta te multa haluaisitte! Esim. kuvapostaus, asia-/mielipidepostaus jostain tietystä aiheesta, asupostaus ymsymsymsymsyms.! Kommenttiboksiin saa käydä heittämässä toiveita niin katellaan mitä keksitään :) Oikein ihanaa loppuviikkoo kaikille !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)