Press play don't press pause

maanantai 7. lokakuuta 2013

Mä kirjotin viimepostauksessa väärin, elisiis en oo vielä määrittäny sitä kysymyspostauksen vastausten julkaisupostauksen ajankohtaa, mut varmaa viimestään syysloman jälkeen teen. Viime aikoina oon ollu Sonjan kanssa kuvailemassa, sitte olin iskällä ja sillei, käyny koulussa. Meillä oli perjantaina kemian koe, josta mä stressasin iha hulluna! Kelasin et joo joku kuus puol tulee tai joku huono, mut siitä tuliki kasi puol. Sitä onnistumisen tunnetta ku sain nähä sen kokeen! Oikeesti huh!! Sit vielä parempi, seuraava tunti oli äikkää jolloin me saatiin kaks koetta takasin, toisesta tuli 9 ja toisesta 9-! Tää oli niin mun päivä ja oon nyt tosi onnellinen.
     Oon huomannu, että pari bloggaajaa on kertonu/avautunu siitä mitä niiden mielestä onnellisuus tarkottaa. En oo lukenu niistä yhtäkään ajatuksen kanssa, nopeesti vilkassu vaan ja mun mielestä niissä puhuttiin kyllä ihan asiaa. Mä tuun onnelliseks siitä jos mä onnistun ja mä tuun onnelliseks silloin, kun mä tunnen olevani rakastettu. Tossa ei ollu kaikki mistä tuun onnelliseks, sillä niitä on vaikka kuinka pitkä lista, mut niitä on tosi vaikee pukee sanoiks. Liian usein mä mietin, et miten mä voisin olla vielä onnellisempi, mut usein mä ajan itteni huonoon oloon, koska alan aattelee mitkä asiat estää mua olemasta täydellisen onnellinen. Voin sanoo olevani onnellinen, mut uskallan sanoo et voisin olla onnellisempiki. Mut sitte ajan tosiaa itteni huonoo oloo, enkä haluu sitä. Oon tosi onnelline tähä elämää mikä mul on, tää on täynnä epätäydellisyyksii, mut täydellisyys on musta ehkä vähä tylsää. Minä olen onnellinen eikä mikää voi pilata sitä. Tällä hetkellä koen olevani onnistunu monessa asiassa ja mä koen olevani rakastettu monen tahon toimesta. Lisäks oon päässy elämässä eteenpäi jotenki. Must tuntuu et oon ollu liian kii entises mut nyt oon tajunnu päästää irti, vihdoinki. Mun pitää erityisesti kiittää mun ystäviä ja kavereita, että tekin ootte täällä ylläpitämässä mun onnellisuutta ja kiitti siitä, et mä voin kertoo teille kaiken. Jos ihan nimeltä mainitsisin, niin Daniel, Maija, Sonja, Saara & Emilia. Kiitos hirmusesti :*
          Tän postauksen kuvat on osa vähä huonolaatusii koska ipad älkää tuomitko :p Mut osa kuvista on Sonjan kameralla otettu ja laatu on hyvä! Sonja on aivan ihana '98 syntyny tyttö, joka on tosi kaunis ja kirjottaa tosi hyvää blogia! Sonjan blogiin pääset painamalla tätä.

//Vielä saa lähettää kysymyksiä! Voitte lähettää kysymyksenne joko kommentoimalla tätä tai edellistä postausta tai lähettämällä kysymyksenne mun askiin. Mainitkaa erikseen, että/jos haluutte vastauksen vastausvideolla täällä mun blogissa. Mun askiin pääset painamalla tätä.








6 kommenttia:

  1. Hieno banneri ! oot tosi nätti :>

    http://sinunvuoksesi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)!! Kyllästyin tohon banneriin nii vaihoin sen, mut tyyli on sama. Toivottavasti tykkäätte :)!

      Poista
  2. Vau ootpa nätti! Kiva blogi sulla :-)

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)