11.10 Tää on kaunis päivä, mä oon sopivasti onnellinen

perjantai 11. lokakuuta 2013

Syysloma, kiitos kun tulit pelastamaa mut! Oon jo nyt oon aina loman tarpeessa. Loman aikana käyn mun mummolla Lahdessa, joudun haravoimaan, käyn hampaanporauksessa ja torstaina meen koko loppuviikoks Järvenpäähän mun isälle ja mun mummille. Mua jännittää iha sairaasti se hampaanporaus, sattuukse jne. Ehkä mä jännitän turhaa? En mä tiedä.
                 Oon tosi kateellinen sille, kun moni mun kaveri lähtee loman ajaks ulkomaille. Neljä kaverii lähtee Ranskaa, yks lähtee Teneriffalle. No mut ei voi mitää, kyl mä ulkomaille täs elämäs ennätän :) Ainaki toivottavasti. Mun suosikkilomakohteisiin kuuluu mm. Espanja, Kreikka, Turkki ja Thaimaa. Kerran oon ollu Turkissa viikon ehkä joku 5 vuotta sitte ja siel oli tosi upeeta! Todellaki haluaisin mennä uudestaa. Mut tän loman mä kärsin täällä kylmyydessä, kyllä mä selviin!
                 








TAKKI / H&M
HUIVI / MADE BY MYSELF
FARKKULIIVI / CUBUS
NEULE / HM
HOUSUT / GINATRICOT
KENGÄT / PRISMA (?)


CIAO! LOMA STARTTAA NYT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)