Neito ruskeatukkainen, Sonjan huoneen kaunein nainen

lauantai 26. lokakuuta 2013

25.10.2012 oli se päivä, jolloin kaikki alko. "Pakko myöntää.... Tykkää tästä, niin laitan susta rehellisen mielipiteen susta chattiin", julkasin Facebookissa. Ruskeehiuksinen tyttö nimeltä Sonja sattui painamaan kyseisen tilan tykkää-nappia. Mä en tienny kuka Sonja oli, mulla ei ollu mitää hajua muutaku et se oli mun rinnakkaisluokkalisen pojan isosisko. "Pakko myöntää et oot kaunis ja ois kiva tutustuu :)" Siitä se kaikki alko. 25.10.2013 oli eilen, joka tarkoittaa sitä että tätä ainutlaatusta ystävyyttä on kestäny kokonaisen vuoden. 12 kuukautta. 365 päivää. Yhden joulun. Vuosikin on kerennyt vaihtua meidän ystävyden aikana. Sen kunniaks hengailtiin Sonjan kanssa koko päivä. Tehtiin paljon asioita "vuosipäivän" kunniaks; Käytiin kuvailemassa normaaliin tapaan, kelattiin kaikki meiän insideläpät ja elettii monta hetkee uudestaan. Niin ja syötiin sen pikkuveljen tekemää mokkapalaa, ja oli muuten tosi hyvää :) Mä tajusin, että ystävyys on tosi kallisarvosta. Minkäköhälaista mun historia olis ilman Sonjaa? Tosi vaikee sanoo, sillä Sonja on ollu osana monessa asiassa tän viimesen vuoden aikana. Naureskeltiin Sonjan kanssa meiän vanhoille kuville, ja kävi ilmi että ollaan muututtu aika paljo, ulkonäöllisesti ku sisäsestikki. Mut toisaalta ku aattelee, niin ei olla muututtu sitten yhtään. Oon aina ollu tosi energinen ja Sonja se meistä vähän hiljasempi, mut vastakohdathan täydentää toisiaa.




Hieman faktoja Sonjasta ja muutenki meistä:

-Sonja sanoo asiat suoraan
-Tosi helposti lähestyttävä ihminen
-Tyhmimmät jutut on tullu keksittyy Sonjan seurassa, ja vaikka ne onki niin tyhmiä, ne on meiä omii juttui ja niillä on oma arvo
-Omistaa koiran nimeltä Brutus Puuno Putte Puttersson
-Valokuvaus on Sonjan erikoisalaa ja tämä neiti on saattanut mutki tähän valokuvaamisen maailmaan c:
-'98 syntynyt
-Asutaan samalla asuinalueella
-Ollaan samaa mieltä monista asioista
-Vastaus on aina joo, ei tai emmätiiä :'D
-Keskustellaan tosi paljon blogiin ja bloggaamiseen liittyvistä asioista

















Sonja, kiitos parhaasta vuodesta joka on jo takanapäin ja kiitos tulevista vuosista. Kertokaa teiän hyville ystäville että ne on tärkeitä. Hyvä mieli on jokasen etuoikeus.




//Blogin nimi ja ulkoasu kokivat pienehkön muodonmuutoksen. Saa heittää kommentia mitä tykkäätte! Ton blogin nimen kuulin tänään Sonjan kanssa ja mun mielestä se sopi tosi hyvin muhun, kun oon vähä tällänen elämäniloinen tytöntyllerö, joka ei oo oikee vanhentunu muuta ku ulkonäöllisesti. Lapsenmielisyys on hieno taito aina jossain tilanteissa. Sellanen mä välillä vähän oon.


6 kommenttia:

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)