TODELLISTA APUA IHONHOIDOSSA

keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Kirjoitin eilen postauksen "ihopäiväkirjat", jossa kerroin ihoni kunnosta ja sen muutoksista viimeisen vajaan vuoden aikana. Postauksen pääset lukemaan painamalla tätä. Tällä hetkellä mun iho on ihan super hyvässä kunnossa verrattuna siihen, mitä se oli joskus kesällä, ja kiitos siitä kuuluu Forever Aloe Veralle! Mä sain mun ihanalta jälleenmyyjältäni Sarilta testiin Foreverin tuotteita, jotka on tarkoitettu yhdessä todella ongelmallisen ja epäpuhtaan ihon parantamiseksi. Siis jo kahdessa viikossa tapahtui ihmeitä - mun iho tuli tosi hyvään kuntoon ja nyt se on vielä paremmassa kunnossa! Postauksen Foreverin tuotteista pääset lukemaan painamalla tätä.


IMG_4851


IMG_4883


IMG_48972

Ihoni ennen kyseisen "tuotesarjan" käyttöönottoa - 2 viikkoa käyttöönoton jälkeen - Nyt 2kk myöhemmin

Mulle Foreveristä on ollut superiso apu. Mun iho on oikeasti paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Lisää siitä Ihopäiväkirjat-postauksessa!

Tämän postauksen tarkoituksena on kertoa, minkälaista apua myös muut ovat saaneet tuotteista, joita mä käytän. Mä löysin tänään MariSusannen My Kind of Life -blogin. Hänelläkin on akne ja hän oli löytänyt tiensä mun Forever Aloe Vera tuotteiden postaukseen hänen oman jälleenmyyjänsä kautta ja päätti kokeilla samoja tuotteita kuin minä. Ja MariSusannen kasvoilla on myös tapahtunut huomattava muutos! Hänen postaukseensa samoista tuotteista pääset painamalla tätä

Musta oli tosi hienoa löytää tuo hänen postauksensa ja huomata, että mun postauksen kautta joku on halunnut kokeilla samoja tuotteita. Ja mikä parasta, että me jaetaan nyt samat tulokset kasvoilla ja samanlainen hyvä fiilis samoista tuotteista! Fakta on, että toisilla akne on peräisin toisista syistä kuin toisilla, eivätkä tästä syystä kaikki tuotteet yms. hoitometodit auta kaikilla, ainakaan samalla tavalla. Mulle tuli oikeasti maailman paras fiilis siitä, että mä olen konkreettisesti auttanut taas yhtä ihmistä kamppailussaan aknea vastaan! Ja mä haluan auttaa enemmän. Jos sulla on kysyttävää näistä tuotteista, joita käytän, aknesta yleisesti, mun henkilökohtaisista kokemuksista tai fiiliksistä, niin kysy ja mä vastaan mielelläni! Mun oli pakko jakaa tämä erittäin hyvä fiilis ja se, että nämä tuotteet todella auttavat kamppailussa aknea vastaan. Ainakin minulla, sekä yhdellä minun lisäkseni! Jos aknesi on vaikea, niin suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Ja vaikka ei akne olisikaan niin vaikea, niin ihotautilääkärillä käyminen valottaa hoitomahdollisuuksista. Mutta myös ei-lääkeaineellisilla tuotteilla on parantava vaikutus. Mulla itsellä kesti tosi kauan löytää se oikea hoitomuoto, olen kamppaillut tämän naamani kanssa jo kuusi vuotta. Ratkaisut löytyvät kun niiden aika on!

Ihanaa keskiviikkoa, kohta onkin jo viikonloppu!

Omaan Forever-tuotteiden postaukseen pääset painamalla tätä
MariSusannen blogissa olevaan ihonhoitopostaukseen pääset painamalla tätä
Ihopäiväkirjat-postaukseen pääset painamalla tätä
Forever Aloe Veran tuotteet pääset näkemään ja hankkimaan omaksesi painamalla tätä

10 kommenttia:

  1. Vitsit että vaikuttaa kyllä tehokkaalta! Ihan huomattava muutos on selvästi näkyvissä niin sulla kun tolla sun linkkaamallakin.♥

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin on toiminut kummallakin ja on tehokkaita! Kiitos kommentista Peppi <3

      Poista
  2. Kiitos ihanasta kommentistasi! :) On kyllä ollut huikean paljon parempi iho nyt "allujen" käyttöönoton jälkeen :) Buustaan sitä nyt 4 viikon ph-dieetillä ja tarkkailen innolla, mitä muutoksia tulee :) Ja sitte pitää tosiaan kokeilla sitä juotavaa allua :) Kiitos vielä hurjasti sulle, kun olet ollut osana mun akne taistoa ja varmasti vielä monen muunkin! :)

    VastaaPoista
  3. Ja pakko vielä lisätä, että ihosi näyttää nyt todella hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin suositella sulle niin paljon sitä juomaa! Senkin vaikutukset näkyivät tosi nopeasti. Äläkä missään nimessä lopeta allujen käyttöä, mutta pitää muistaa pitää "taukoja" tietyin väliajoin. Ja ei kannata ihan jokapäivä noilla hoitaa kasvoja, iho voi ns. tottua niihin eikä niistä ole enää mitään apua sen jälkeen. Kiitos myös sulle ihanista kommenteista ja postauksesta, on ollut ihan huikeeta voida auttaa sua ja muitakin samasta ongelmasta kärsiviä! Postaa noista alluista lisää sun blogiin! <3

      Poista
  4. Foreverin tuotteet on selkeästi maineensa veroisia! :) Olen kuullut monien käyttävän niitä, mutta en ole koskaan sen kummemmin kysynyt, että onko niillä saatu aikaan tuloksia. Hienoa, että ne ovat auttaneet sinua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin ovat! Täällä yksi koko merkin allekirjoittava, Foreveristä olen saanut paljon apua. Kiitos kommentistasi! :)

      Poista
  5. Oo vaikuttaakin kyllä hyviltä tuotteilta, jos ero on noin huomattava! Ja kiva kuulla, että oot löytänyt apua iho-ongelmiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Maria! :) Ero todellakin on huomattava ja olen tosi tyytyväinen ihoni kuntoon nyt. Tosin, koko ajan parempikuntoista ihoa mennään!

      Poista
  6. Mulla oli sun ikäsenä todella paha akne. Lukuisten eri tuotteiden käytön jälkee meinasin jo luovuttaa kun eivät tuntuneet tehoavan. Sit mulle ehotettiin että söisin isotretinoin actavis nimisen lääkekuurin (6kk). Alku oli tuskaa (kuivatti ihoa todella raskaasti), mutta sen huomasi että kasvoissa alko tapahtumaan. Ihohuokoset puhdistui ja iho alkoi olla aika tasainen jo parin kuukauden jälkeen.

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)