BLOGI TÄYTTI VUOSIA

perjantai 1. huhtikuuta 2016

SYNTTÄRIT

Huomenta kaikille! Kuten otsikostakin päätellä saattaa, Mona Myy Mikaela -blogilla oli juuri synttärit, nimittäin 24.3. Täyteen tuli 3 vuotta bloggailua tässä osoitteessa, mutta omia bloggaajavuosia pärähti mittariin 4. Aika blogia kirjoittaessa on kulunut kuin siivillä, mutta muistan edelleen mun ihan ensimmäisen blogipostauksen ikinä. Juuri siitä ensimmäisestä ja vain muutaman vuoden takaisista postauksista on kehitytty omasta mielestäni huimasti. Ja kehitystä tapahtuu koko ajan postaus postaukselta!

Muutaman kerran on tullut kamalat paineet ja ajatuksia, ettei oikein jaksaisi kirjoittaa blogiin mitään. En ole koskaan ajatellut blogin poistamista kokonaan, mutta muutamia taukoja olen pitänyt tämän 3 vuoden aikana. Joskus otin blogin kirjoittamisen tosi vakavasti ja otin kamalia paineita. Nyt on osannut ottaa vähän rauhallisemmin, eikä ota niin paljoa paineita. Mutta silti haluan kaiken näyttävän hyvältä ja saatan miettiä ja suunnitella postauksia jopa päivä tolkulla!

Blogi on edistänyt mua elämässä paljon. Blogin suosituimmat postaukset aknestani ja ihonhoidosta ovat keränneet paljon suosiota blogini mittakaavassa. On ollut helpottavaa kertoa omista kokemuksista ja saada kannustavaa kommenttia lukijoilta. Se on vaikuttanut paljon itsetuntooni ja asenteeseeni elämässä. Ilman blogiani, olisin varmaan vieläkin epävarmempi ja miettisin ulkonäköni päälle hirveästi. Nämä postaukset ovat auttaneet muitakin ja viimeksi eilen sain ihanan kiitosviestin, kuinka minä ja blogini ollaan autettu toisen kamppailussa aknea vastaan. Se tuo hymyn huulille ja tulee sellainen tunne, että on voinut olla avuksi toiselle. Vain olemalla oma itseni ja kirjoittamalla omasta kamppailustani. 

Olen saanut paljon kavereita ja ystäviä blogin kautta. Lisäksi olen tutustunut ihmisiin, joihin haluan tutustua ehdottomasti paremmin. Ilman blogia, tuskin tuntisin heitä. Bloggaaminen on antanut enemmän, kuin mitä se on ottanut. Ainakin triplasti enemmän! Kiitos teille, jotka jaksatte katsella mua ja olla mun tukena kaikessa. Ei sitä aina osaakkaan kiittää kunnolla tai muutenkaan olla kiitollinen siitä, mitä on. Teistä olen super kiitollinen, vaikka en aina sitä sanokkaan.

Jos oot koskaan epäillyt blogin kirjoittamisen aloittamista, ei kannata epäillä enää hetkeäkään. Se antaa oikeasti paljon enemmän kuin ottaa. Ainakin näin kolmen vuoden jälkeen voi huomata muutoksen, jonka bloggaaminen on mahdollisesti saanut aikaan. Blogi on erinomainen harrastus ja tämä on mulle se oikea juttu. Sen tajuamiseen meni kuitenkin hetki.

Viimeisenä haluaisin kiittää kaverien lisäksi mun vanhempia ja perhettä. Kaverien lisäksi he ovat auttaneet mua blogin kanssa ja elämässä eteenpäin. Heiltä tulee parhaat ideat ja päätökset. Kiitos, että olette auttaneet mua blogin kanssa ja muutenkin. Kiitos.

Kiitos myös sulle, joka olet luet mun blogia tällä hetkellä. Joku sutkin on tänne lennättänyt ja tosi kiva, jos eksyt tänne joskus uudestaan! 

SNAPCHAT - MONAMYYMIKAELA  INSTAGRAM - MONAMYYMIKAELA

Kommentit ovat aina tervetulleita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)