ALKUVUODEN SUOSIKIT

torstai 31. maaliskuuta 2016

Ulkona paistaa jälleen aurinko ja ilma on niin keväinen, mikä onkin tämän päivän hyväntuulisuuden aihe! Aurinko ja siitä tuleva hyvä fiilis saa mut myös usein bloginkirjoitustuulelle, mikä tapahtui tänäänkin.

En ole tainnut koskaan tehdä mitään tämän tyylistä postausta, joitain hassuja suosikkipostauksia on tainnut olla aikaisemmin. Kyseessä on siis alkuvuoden suosikit -postaus, mikä toimii samalla tyylillä kuin vähän yleisempi "kuukauden suosikit" - suosikkituotteiden ja -asioiden esittelyä! Kuten sanoin, en ole tehnyt tälläistä kunnolla aikaisemmin (tai ainakaan muista tehneeni), joten tämä on ihan kiva first impressions tälläisten postausten suhteen. SOS: Tämä postaus on pitkä, sillä tässä on kaikki alkuvuoden suosikit ja vähän mielipidettä niistä!


IMG_5103


IMG_5094

Aloitan mun kosmetiikkasuosikeista. Mulle kehittyy harvoin varsinkaan meikkien kohdalla uusia suosikeita, mulla on yleensä samat luottotuotteet olleet jo kauan. Sitten on taas tiettyjä tuotteita, joista en mistään meinaa löytää sellaista, että siitä tulisi suosikki ja luottotuote. Näistä pisimmän aikaa on ollut Hurraw! -huulivoide. Kyseiset huulivoiteet ovat olleet mun suosiossa nyt vuoden ajan, mutta tämä sitruunan makuinen on mun uusi suosikki makunsa puolesta! Mun aikaisemmat suosikit ovat olleet Hurraw!:in yöhuulivoide ja toinen suojakertoimilla varustettu. Niiden maku on aika mieto ja sen takia pidin niistä. Tämä sitruuna oli iloinen yllätys, vaikka maku onkin hieman voimakkaampi kuin edellisissä suosikeissa!

Anastasia Beverly Hillsiltä on päässyt kaksi tuotetta mun suosikkeihin. Brow wiz -kulmakynä on aivan ihanteellinen kulmien piirtämiseen! Tätä ei tarvitse teroittaa ja toisessa päässä oleva kulmaharja on tosi kätevä. ABH:n puuterimainen Contour kit -korostuspaletti oli niin kehuttu mm. blogeissa ja vlogeissa, sekä monella kaverillani oli tämä, joten halusin kokeilla itsekin. Kummankin hinnat ovat aika suolaiset, mutta Contour kit tuli joulupukilta ja Brow wiz:iin pystyin hyödyntämään sen hetkisiä alennuksia. Olen kuullut näistä kummastakin hyvää sen kannalta, että nämä ovat erittäin pitkäkestoisia, mikä sitten antaa vastapainoa ehkä vähän suolaisille hinnoille. Nämä kaksi ovat ihan ehdottomia suosikeita! Real techniquesin multi task brush -meikkisivellin on ollut aivan ihanteellinen tuon contour kitin kanssa.

Olen etsinyt täydellistä primeriä jo jonkun aikaa meikkien pysyvyyden maksimoinniksi, mutta en ole löytänyt täydellistä. Tähän mennessä paras on ollut tämä Lumenen CC color correcting and blurring primer. Tämä kyseinen tuote antaa hyvän alustavan peittävyyden, minkä takia meikkivoidetta, peiteainetta ja puuteria ei tarvitse laittaa niin paljoa. Kasvojen meikki ei näytä aivan niin raskaalta, kuin on aikasemmin näyttänyt.


IMG_5092

Viimeisin tuoksusuosikki on Victoria's Secret Angel -hajuvesi. En osaa kuvailla tuoksuja yhtään, mutta tämä on juuri sellainen itseäni miellyttävä, eikä ollenkaan liian voimakas. Mulla on myös muutamia suosikkeja VS bodymisteistä, mutta tämän tuoksu on pitkäkestoisempi ja purkki pienempi. Pieni koko mahdollistaa mukaan ottamisen myös pienempiin laukkuihin ja tämä mahtuu jopa mun monen takin taskuun.


IMG_5110

Moni mun vakkarilukijat tietää, että blogini keskittyy paljon ihonhoitoon. Mulla on ollut akne monta vuotta, joten ihonhoito on ollut aika kauan jo osana mun elämää ja se on itselle helppo aihe kirjoittaa. Juuri ihonhoitotuotteiden kohdalla tekisi mieli aina kokeilla kaikkea uutta ja välillä ostan jotain, mitä kaapistani löytyy jo neljältä eri merkiltä.. Nyt kokeilussa on ollut kuolleen meren mineraaleilla varusteltuja tuotteja, joita ovat Premier Dead Sea aromatic salt scrub -suolakuorinta ja ObeyYourBody Shea Nut body butter -vartalovoi. Mun kasvot kuivuu aika ajoin, vaikka rasvaan ja hoidan sitä oikein, mutta mun iho on aika vaikeahoitoinen. Tämä suolakuorinta tuo kosteuden mun kasvoille eri tavoin ja käytön jälkeen kasvot tuntuvat super kosteutetuilta. Tätä vartalovoita en juurikaan käytä kasvoihin, mutta on käytössä yleisessä ihonhoidossa. Tuoksu on tän tuotteen paras puoli!

Aknestani on jäänyt paljon punaisia arpia ja niihin on auttanut hyvin Bio Oil erikoisihonhoitoöljy. Tämä tuote sopii myös raskausarville, epätasaisen ihonsävyn korjaamiseen ja muutenkin kuivalle iholle. Tätä illalla nassuun ja aamulla iholta on hävinneet kaikki pienet näppylät. Pitkäaikaiskäytöllä olen todennut tästä olevan apua arvilleni, josko ne pian paranisivat kokonaan!


IMG_5091

Tänä vuonna olen panostanut hiustenhoitoon enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Nämä Eva Professionalin hiustenhoitotuotteet ovat nousseet mun ihan ehdottomiksi suosikeiksi jokapäiväisessä hiustenhoidossa. Nämä tuotteet olen saanut yhteistyön kautta, josta pääset lukemaan tästä postauksesta. Just 1 on korjaava hoitoaine, jota laitetaan suihkussa. Näitä kahta muuta käytetään suihkun jälkeen. Vihreässä pullossa oleva termo balsam on lämpökäsittelyltä suojaava aine, kun @22 on hoitoaine latvoille. Mun hiukset on paremmassa kunnossa kuin ovat koskaan olleet, muistakaa pitää huolta hiuksistanne!


Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä mun alkuvuoden suosikkeihin haluan listata mun kaverit. Nyt alkuvuonna olen tavannut monia vanhoja kavereita, joiden kanssa ei ole nähty pitkään aikaan. Moniin on tavallaan "tutustunut uudestaan" ja ihmettelen suuresti, miten ollaan monen kanssa vain jätetty pitämättä yhteyttä! Mä olen saanut myös paljon uusia kavereita ja olen heistä tosi iloinen. Kaikki olette mainitsemisen arvoisia ja olen teistä tosi kiitollinen, varsinkin kun jaksatte kuunnella mun vuodatusta kaikesta. Oon vähän hölö, mutta kiva että tykkäätte musta tälläisenä.

Mitä mieltä olette tälläisistä postauksista? Löytyikö joku sun suosikki tältä listalta?

2 kommenttia:

  1. Täällä lemppareina kanssa hurrawin voiteet, real techniquen soveltimet ja ABH : tuotteet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Patricia, tosi kiva huomata että nää on muidenkin suosikkeina! <3

      Poista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)