-

tiistai 11. maaliskuuta 2014

Mulla olis niiiiin huiman paljon asiaa ja kiitosta kaikille kun jaksatte lukea mun avautumisia täällä blogissa ja lukea tätä blogia muutekin. Teidän hyvät kommentit saa mut aina niiiiiin hyvälle mielelle ja päivästä tulee aina niiiiiiin paljon parempi! Nyt mä haastankin teidät toivomaan. Mulle ehdotellaan välillä erilaisia postausaiheita ja koska en olen tosi huono päättämisasioissa, tämän postauksen kommenttiboksiin otetaan vastaan virallisia postausehdotuksia! Seuraavan postauksen aihe on täysin teidän päättämänne, mikäli toiveita tulee. Odotan innolla!

Tänään Sonja oli meillä ja yllätysyllätys, tuli parit kuvat räpsittyä. Tässä muutamia.










"Don't cry because it's over, smile because it happened"

2 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja tosi hienoja kuvia! :-)
    mullekin saa jättää kommenttia ja liittyä lukijaks jos kiinnostut!
    http://emmmalifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sun hiukset on tosi kivan väriset, ihanan luonnolliset. :-)

    Tee postausta vaikka tällä hetkellä käytössä olevista hiusten- tai ihonhoitotuotteista,, lempparivaatteista tai omasta huoneesta ja sen yksityiskohdista.

    -Jetta

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)