Where have I been?

torstai 3. huhtikuuta 2014

Hellureei ja hyvää torstaita kaikille! Viime postauksesta on jo jonkin aikaa johtuen reissailusta, kouujutuista ja sen sellaisista. Mistä tarkalleen johtuen? Noh, mistä sitä alottais. Viime viikon olin kaverini Elenan kanssa Kuusamossa laskettelulomalla, jolloin laskettelin ensimmäistä kertaa ikinä. Mulla oli huisin hauskaa, olinkin loman tarpeessa! Lisäksi mun on pitänyt tehdä omavaliotyö, äidinkielen kirjaesitelmä ja kirjoitelma. Kaiken ton keskellä en ole kerennyt kirjoittaa ja pahoittelut siitä. Tässä postauksessa en ajatellut kuin kertoa kuulumisista ja lähitulevaisuudesta, jonka takia postauksesta tulee hieman lyhyehkö.
          Miltä mun lähitulevaisuus näyttää? Ei oikeastaan erikoiselta. Pari viimeistä kuukautta pitäisi vielä koulun penkillä jaksaa, joihin kuuluu viikon mittainen tet-jakso (tosin minun osallani vain neljän päivän mittainen kun sen viikon maanantai on pyhäpäivä). Hankkiminen oli turhauttavaa, varsinkin, kun alussa ei ollut mitään hajua minne menisin. Selailin kaikenlaisia paikkoja niin omalla paikkakunnallani kuin isäni paikkakunnalta ja lopulta kolmannella puhelulla paikka tuli eräästä vaatekaupasta. Ensimmäinen paikka, jonne soitin, ei ottanut tettiläisiä ja toisesta paikasta ei vastattu. Nyt olen kumminkin tet-paikan löytänyt ja hyvin iloinen siitä :)
           Kuten sanoin, tästä postauksesta tuli erittäin lyhykäinen, mutta ajattelin vain ilmoittaa, että olen hengissä. Halua olisi taas kirjoittaa asiapostausta, mutta mun luovuus on nollilla. Kuten olen sanonut aikaisemminkin, postausehdotuksia saa heittää! Hyvää loppuviikkoa ja kevään alkua kaikille:)

2 kommenttia:

  1. Tettipaikan löytäminen voi kyllä olla joskus vaikeaa :D etenkin jos asuu pienellä paikkakunnalla, niinkuin mä täällä eteläpohjanmaalla :D mutta hyvä että paikka löytyi!:)

    Ja en tiedä mitä erikoispostauksia oot tehny aiemmin, mutta my day tai kaveripostaus on aina kivoja:)

    http://emmaablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Wau!! Facebookin kautta tänne eksyin ja pakko sanoa, että vähän aikaa postauksia luettuani olin jo naputtamassa Liity Lukijaksi-linkkiä. Upee blogi ja upea kirjoittaja. Kirjoitat hyvin ja rennosti, oli mukavaa luettavaa. Jään seurailemaan :)

    Pyydän anteeksi tätä mainostusta, mutta jos kirjat kiinnostaa, niin pidän itse kirjablogia:
    http://books-of-a-girl.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)