AIHEITA KUVAPOSTAUKSEEN?

torstai 18. joulukuuta 2014


Siitä on aikaa kun mä viimeks tein kuvapostauksen ja koska en oo tänne blogin puolelle kauheesti kuvii laittanut viime aikoina, niin nyt ois oiva aika kuvapostaukselle! Saatte ehdottaa mulle aiheita (esim. lempiruoka:))))))))) ja sitten mä otan kuvan kyseiseen aiheeseen liittyen. Oma pää lyö tyhjää ja kerrankin voisin kertoa kuvien muodossa, että mitä lukijat haluavat tietää musta ja mun elämästä. Mulle saa myös ehdottaa aiheita mistä kirjoittaa/puhua videolla maybe? Sulla on aina mahdollisuus vaikuttaa mun blogin sisältöön!! Äläkä unohda seurata mua niissä sosiaalisissa medioissa!


Q&A-video työn alla, sekin tulossa vielä :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)