"Hymyilitkö? Et? Sitten on aika muuttua."

tiistai 16. joulukuuta 2014



Tiistaista iltaa kaikille! Mä löysin taas ihan mahtavan artikkelin voicen sivuilta (click*!) Vaikka otsikko meneekin, että miehen pitäisi esittää kyseinen kysymys itselleen joka päivä, niin olisi naisienkin hyvä kysyä samaa itseltään, tosin hieman kokonaisuutta soveltaen. Kysymyksen oli twiitannut Farrah Gray ja se menee näin:


"Mies(nainen), sulje silmäsi.

Kuvittele, että sinulla on tytär(poika).
Sitten kuvittele, että tyttäresi(poikasi) seurustelee samanlaisen miehen(naisen) kanssa kuin sinä nyt olet.

Hymyilitkö?
Et?

Sitten on aika muuttua."




Pätee niin miehien kuin naisienkin kohdalla. Mä mietin heti tota ja täytyy sanoa, että on mussakin asioita, joihin pitäis saada parannusta, mutta toki olen myös tyytyväinen itseeni ja toivon, että joku kloppi saman ajatusmaailman kanssa tulee vastaan ja hyväksyy mut juuri tälläisenä kuin olen. Toisten hyväksyminen on hieno taito, mutta välillä olisi petrattavaa. Jokaisella meistä.

P.S Mulla on pienehkö yllätys, joka on tuolla youtuben puolella latailemassa.. Stay tuned !!

Muista seurailla mua mun sosiaalisissa medioissa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)