MIHIN SE MONA TAAS KATOS

maanantai 27. huhtikuuta 2015

.......here I am. Oikeastaan yhtään valehtelematta ei ole ollut mun vika tämä pikku tauko taas. Tai tavallaan on joo, mutta näääää antakaa mun selittää. Käyn siis viimeistä vuotta peruskoulua ja varmasti moni samassa tilanteessa oleva ja peruskoulun käynyt muistaa nämä viimeiset kuukaudet - hirveää koerumbaa ja kiirettä koulun takia. Harmittaa itseäkin tosi paljon, ettei ole vähään aikaan ollut aikaa blogille. Kyllä mä välillä käyn jatkamassa keskeneräisiä postauksia, mutta mitään en ole valmiiksi ja julkaisukelpoiseksi saanut. Iso anteeksipyyntö.
Mulla menee myös mun pieni aika harrastuksiin, käyn salilla treenaamassa 2-4krt/vko ja teen geelikynsiä välillä. Sitten vähän kokeisiin lukua ja läksyjen tekoa ja kappas, kello onkin jo nukkuma-aika. Moni kyselee "miten sä jaksat kirjottaa kaiken näiden kokeiden keskellä??" En mä jaksakkaan. Hups.
Kuten moni varmasti tietää, blogi on mulle iso ja tärkeä juttu, iso osa mun elämää. En mä bloggaamista lopettaisi, enkä lopetakkaan. Välillä jostain menoista on karsittava ja viimeaikoina se on ollut bloggaamisajasta leikkaamista, valitettavasti. Mä lupaan, että tämä tauko tullaan korvaamaan.
Mulla on vireillä muutama postaus, mm. yhteistyö yhden nettisivuston kanssa, geelikynsijuttuja, meikkijuttuja, asujuttuja ja muodonmuutosjuttuja. Aloin vähän aikaa sitten säästämään rahaa omaa muodonmuutosta varten ja nyt on rahat kasassa. Pian siis mä koen pitkästä aikaa minkäänlaista muodonmuutosta ja olen tosi innoissani. En paljasta vielä tarkempia tietoja muutoksesta, tänne blogiin niistä sitten kuvia ja infoa ison postauksen kera. En siis malta yhtään odottaa!!
Huomenna käsityön valinnaisryhmä lähtee Helsinkiin ja todennäköisesti kirjoitan kyseisestä päivästä pienen postauksen ja lisään parit kuvat. Olen siis palailemassa blogimaailmaan ihan pian :-) Myös olisi erittäin tärkeätä saada postausehdotuksia, olisi kiva tehdä välillä jotain erilaista ja toteuttaa lukijoiden ideoita. Ideoita kommenttiboksukaiseen.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

P.s. Mona testaa -postaus kaipaa vielä tuotteita testattavaksi. Postaukseen pääset painamalla tätä 
P.p.s Älä unohda tykätä blogin facebook-sivusta. Se onnistuu helposti klikkaamalla blogin oikeassa reunassa olevaa "Olemme Facebookissa"-boksin Tykkää-nappia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)