MUKAAN TARTTUNEITA

lauantai 4. heinäkuuta 2015

Oletko huomannut blogilla olevan oma instagram? Saa tiedot ensimmäisten joukossa uusista postauksista ja kaikesta, mitä on tulossa. Paljastuksia tulevasta ja cooleja kuvia, seuraamisen arvoista? Taatusti. Blogin instagram käyttäjä @monamyymikaela sekä bloggaajan oma instagram @monaechafak ottavat aina avosylin vastaan uudet seuraajat. 

Pari postausta taaksepäin kerroin olleeni ostoksilla Helsingissä ystäväni Anniinan kanssa. Tässä postauksessa esittelen mukaan tarttuneita juttuja siltä reissulta ja tältä päivältä.


IMG_45762

IMG_45752

IMG_4580

Bikbokista on lyhyen ajan sisällä muodostunut mun yksi lempikaupoista. Tällä kertaa niinkuin yleensäkin tarttui mukaan muutama paita. Olen rakastunut kahden ensimmäisen paidan malliin niin, että nyt mulla on niitä neljä. Onnekseni ne olivat alennuksessa! Viimeistä t-paitaa katselin pitkään ennen kuin otin sen sovituskoppiin mukaan, sillä se näytti aivan croptopilta. Todellisuudessa se oli täysin vatsan peittävä, mutta vähän lyhyempi paita. Pitkävartisten farkkujen kanssa täydellinen! Tämäkin paita oli alelöytö. Omasta mielestäni Bikbokissa ei ehkä ole kovimmat alennukset, mutta aletuotteet ovat juuri sellaisia oman tyylisiä, eivätkä aina niitä XL riepuja.



IMG_45792

Stadiumista mukaan lähtivät alennetulla hinnalla valkoiset pitkävartiset converset. Ostin kaksi vuotta sitten samanlaiset kengät ja vähän aikaa heitin ne roskiin harmaina ja pohja irronneina. Tosin silloin käytin niitä joka päivä, vaikka satoi vettä, lunta tai pieniä vihaisia mummoja.. Tällä kertaa aion pitää näistä todellakin paljon paljon paljon parempaa huolta! Nämä ovat mun kuudennet converset ja oon tykännyt kyllä paljon. Äitillänikin on sama määrä converseja ja hänkin on ollut tyytyväinen. Tosiaan katson jatkossa tarkasti säätiedotteen, ettei ne pienet vihaiset mummot yllätä ja pilaa mun uusia kenkiä taas.



IMG_45772


IMG_45742

IMG_4572

IMG_45732

Cubus vei tällä kertaa voiton, sillä sieltä ostin kaikkein eniten juttuja. Olen nyt ihanan neuleen, kesätopin, kokopuvun(?), sukkia sekä muutamien alusvaatteiden iloinen omistaja. Paras ostos kaikista oli ehkä tuo kokopuku, sillä se sopii niin arkeen kuin juhlaan ja lisäksi se on hyväntuntuinen päällä. Se on rento eikä hiosta mistään. Rakastuin!! Cubuksesta ei tällä kertaa tarttunut mitään alennettua, mutta siellä on parhaillaan käynnissä ihana kampanja kesätuotteet ota 3 maksa 2, joka on voimassa vielä ensi viikon. Käy ihmeessä hyödyntämässä kyseisen kampanjan edut!



IMG_45812

IMG_45832

Viimeisimpänä tämän päivän kirpparilöytöjä, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen! Hollisterin hupparia olen tavallaan metsästänytkin tässä ja sellainen löytyi aivan pilkkahintaan ja on ihan aito. Farkkutakin ja hupparin yhdistelmätakki tuli vastaan yllättäen ja rakastuin siihen täysin. Olen nähnyt näitä ennenkin, mutta tosi isoina malleina. Tämä malli on vähän naftimpi ja näyttää sekä tuntuu hyvältä päällä! Ihan priimakuntoinen ja pilkkahintainen tämäkin - Mona is happy!!

Olen erittäin tyytyväinen ostoksiini - pelkkiä tarpeellisia juttuja hyviin hintoihin. Erittäin tyytyväinen olen myös itseeni, sillä mulla on tapanu ollut vaan ostella ja käyttää paljon rahaa kerrallaan. Tällä kertaa olin maltillinen ja löysin juuri sitä mitä etsinkin. Tämä kirppispäivä oli erittäin hyvä ja onnistunut, jonka käytiin varaamassa aika lävistäjälle.. Olen kyseistä lävistystä halunnut vaikka kuinka kauan ja muutaman viikon päästä sen olen viimeinkin hankkinut. Ajan varattua tuli heti samanlainen pieni jännityksen ja kuumotuksen tunne kuin viime lävistystä ottaessani. Huhhuh, kohta se on mulla!! Jes jes jes.

Kirppiksistä puheenollen.. Me mennään huomenna myymään Hietsun kirppikselle! Klo 10 alkaen, multa on tulossa myyntiin paljon vaatteita ja asusteita, kuten (paljon) kauluspaitoja, t-paitoja, huppareita, housuja, farkkuja, minishortseja, huiveja, kenkiä, vartalotuoksuja.. Mukana merkkivaatteita ja -tuotteita, kuten Adidas, Nike, Victoria's Secret, Gant.. Kaikenlisäksi edullisiin hintoihin ja mikäli ostat enemmän niin alennusta tulee. Nopeat syö hitaat! Jos ei mitään löydykkään tai kirppistely ei ole muuten sun juttu, niin mua saa tulla moikkaamaan ja jutustelemaan myyntipaikalle 21. Tunnistat parhaiten varmaankin arpisista poskista ja hymystä. Nähdään huomenna Hietsussa!


Kuinka moni teistä on tulossa Hietsuun myymään tai kiertelemään? 

2 kommenttia:

  1. shortsipuku? eikös tossa oo pitkät lahkeet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauhea, mitä oon mennyt kirjoittelemaan :D Kiitos huomautuksesta!

      Poista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)