PICS THROUGH MY PHONE + MITÄ HALUISIT LUKEA?

perjantai 10. heinäkuuta 2015

blogger-image--466706806

1. Instagramiini lisäämä kuva Turkin matkalta. Välillä tekisi mieli lähteä takaisin sinne! 
2. Ihomeikitön selfie muutama aamu sitten. Parempaa ihoa...
kohti ollaan menossa huimaa vauhtia.
3. Ollessamme matkalla karkkiostoksille räpsäisin yhteisselfien mun koiran Pablon kanssa. Kuvassa näkyy myös mun uusi Hilfigerin ihana pitkähihainen paita. Love love love
4. Hietsun kirppiksellä sain mukavasti vaatteita myytyä ja tein tosi hyviä, osa ihan ilmiömäisiä löytöjä! Samalla tutustuin uusiin ihmisiin. Terkkuja kaikille teille :-)

blogger-image--787916430

1. Posti toi jotain kivaa reilu viikko sitten.. Lisää saatte kuulla tuosta paketista myöhemmin täällä blogin puolella.
2.Menin siis yksi päivä töihin Uggeilla ja paksulla neuleella :D Suomen kesä!
3. Kesän ensimmäinen mansikka. Oli hyvää!
4. Tiedättekö sen tunteen, että vaikka olette kihartaneet hiuksenne satatuhattamiljoonaa kertaa aikaisemminkin, mutta joskus ne vain onnistuvat super hyvin (ja kaikille muilla kerroilla huonosti tai erittäin huonosti)? Tuona työpäivänä mun hiukset olivat täydelliset! Tosiaan väkersin ne ehkä klo 11 aikoihin ja tuo selfie on otettu klo 23.03 kun olin töistä matkalla kotiin. Oon tuon kyseisen kerran jälkeen innostunut käkertämään ja väkertämään mun hiuksia, mutta eivät ole vielä kertaakaan onnistuneet yhtä hyvin. Höh. Onko vinkkejä?

blogger-image--1178531291

1. Tällä hetkellä tykkään mun hiuksien sävystä paljon!
2. Marialle tekemäni ihanat vihreät glitterunelmat, tuli tosi ihanat. Pitää ehkä kokeilla itsellenikin..
3. Kynsien tekoa itselleni. Liikaa ideoita koko ajan uusista kynsistä ja pakkohan niitä on vähän väliä kokeilla. Hups.
4. Uusi suosikkisuklaa. Suosittelen maistamaan, siiis näin hyvää suklaata en ole aikoihin maistanut! 

blogger-image-1027067960

1, 2, 3 & 4. Liuta kuvia mun naamasta. Lisää kuvamateriaalia löydät instagramista @monaechafak ja @monamyymikaela :-)

Mulle kuuluu tosi hyvää, muutamat seuraavat viikot ovat melkeinpä täyteenbuukattuja. Niistä jutuista saatte kuulla täällä blogin puolella myöhemmin. Älkää huolestuko kuitenkaan turhaan, ehdin jokuset kynnet väsäillä noidenkin välissä, joten aikaa jos tarvitsen geelikynsille niin ota yhteyttä mahdollisimman pian, niin laitetaan sulle unelmakynnet! Mun vapaa-aika, noh, tavallaan viedään käsistä toooosi nopeasti :D Ota siis yhteyttä mahdollisimman pian, että aikaa jää sullekkin!

Mitä juuri sä haluaisit lukea mun blogista? Jätä toive kommentilla ja ehkä juuri sinun toiveesi pääsee toteutukseen :-)

7 kommenttia:

  1. Moikka! Mulla on sulle haaste mun blogissa :)
    http://nooorasblogi.blogspot.fi/2015/07/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos haasteesta, mä toteutan sen tuota pikaa :)

      Poista
  2. Moikka! Olen seuraillut sun blogia enemmän ja vähemmän tässä tämän vuoden varrella, mutta nyt vasta uskaltaudun kommentoimaan. Sulla on aivan ihana blogi! :) Mulla olis sulle yks kysymys, (joka ei liity lainkaan tähän postaukseen :D) ja olisin todella kiitollinen jos vastaisit! Oletko syönyt mitään lääkekuuria akneesi vai käyttänyt pelkästään voiteita/rasvoja? Kysyn tätä siis yhden hyvän ystäväni kannalta, joka käyttää pelkkiä rasvoja ja pohtii nyt lääkekuuria. Jos olet lääkekuurin syönyt, niin oliko se kannattavaa? Olisin toki kysynyt tätä askissa, mutta ikävä kyllä mulla ei ole sinne tiliä. Kiitos paljon, jos vastaat! Kuitenkin jos olet kiireinen/unohdat vastata, toivotan sulle hyvää kesää ja mukavia blogi-hetkiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Sori myöhäisestä vastauksesta, en oo ollut Suomessa hetkeen eikä ulkomailla ole ollut mahdollisuutta kirjoitella blogia tai vastailla. En ole syönyt mitään lääkekuuria, enkä aio koskaan aloittaakkaan. Tää Roacuttan kuuri mistä kaikki puhuu on ehkä se yleisin ja tehokkain tapa saada akne kuriin, mutta se hoito vaatii paljon sitoutumista: pitää käydä neljässä verikokeessa ja raskaustestissä joka kuukaus, eikä se hoito auta jo syntyneisiin arpiin. Mulla on käytössä kaikenlaisia rasvoja ja ihonhoitotuotteita ja ne ovat auttaneet kyllä! Mutta koskaan en aio sitä Roacuttania tai mitään muutakaan lääkekuuria aloittaa. En osaa sanoa voinko suositella sitä, mutta mulle se ei ole sopiva hoito. Parasta on käydä juttelemassa kouluterveydenhoitajan/-lääkärin kanssa ja terveyskeskuksen kautta iholääkärille :) Kiitos ihanasta palautteesta ja oli kiva että kommentoit ja kysyit! Tosi hyvää kesää myös sulle :)

      Poista
  3. Moi! :) Sulla on tosi kiva ja ihana blogi. En millään malta odottaa seuraavaa postausta! Ainoo huono puoli tässä postauksessa on se, että kuvat on vähän laaduttomia..:d Voisit tehdä vaikka videon my daysta / aamurutiini. Sitte ois kiva nähä jonkinlainen kevyt meikki -postaus akneiholle. ☺ Kivaa loppu kesää sulle!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiitos ihanasta ja piristävästä kommentista! Nää kuvat on tosiaan otettu mun vanhalla iPhone 4 ja sen kamera oli ihan järkyttävän huono :P Nyt kuitenkin uus kännykkä j kännykällä otettujen kuvien laatu huomattavasti parempi. Kiitos myös postaustoiveista, ihanaa loppukesää myös sulle! :-)

      Poista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)