5. Ne kysyy mite menee ja meitsi vaa hymyilee

torstai 8. elokuuta 2013




uus vaihe täs blogihommas ! ku päätin oikeesti et ny ku ens viikol alkaa koulut nii alan kirjottaa joka viikko ja pitkii kuvallisii postauksii ku en oo ny jaksanu niitä kirjotella tän kesän myötä nii ois ehk enemmä juttuu mist kirjottaa ku on koulujutut ja sïllee yms. ja sit mun yks frendi ehdotti et voisin alottaa vlogaamisen eli videobloggaamisen mut olin heti sillee et hell no. mut nyt ku oon miettiny sitä ja katellu muiden vlogeja aattelin et voisha se olla iha kivaa, mut viel sillee semi mahotont koska mul on iha surkee kamera joka muutenki meni rikki joten sen takia tässäkään postauksessa ei mun ottamia kuvia ole. mun isällä ois kyl järkkäri mut emmätiiä lainaisko se sitä mulle ja se on kyl aika vanha ja siin on ongelmii sen tarkennusjutun kaa joskus mutjoo. voisha sitä miettii. mut olin aluks ton asian kaa aik kieltävä koska en jaksais niit haukkuma kommentei mun videoist, mähä teen niistä sellasii ku mä haluun ja mähä saan puhuu mist mä haluun ja näyttää niist milt haluun.mut voisin julkasta tänne blogii jonku mydayn tai jonku videon must tai jotai ku meen iskälle nyt huomen nii voisin kuvailla. kahtellaa :)

mutta niin ku sanoin jo meen huomenna iskälle ja sitte seuraavana maanantaina alkaa koulu, valitettavasti. mutjoo niinku lupailin nii pitkii kuvallisii postauksii tulos ! ja mitä tos eilises postaukses lupailin mm. uudet hiukset, back to school jne. ei onnistunu tähä postauksee koska tosiaan se mun kamera on rikki/hävinny. toivotaa et ens postauksee sais kuvii, mut en lupaa vielä mitää, enkä lupaa siitä videostakaa.

oon alottanu kunto-ohjelman ! ei siis sellasta et alkaisin laihduttaa tai mitää, mut sillee et pysyn hyväs kunnos. siihe kuuluu niiku lenkkeilyy ainaki 3 kertaa viikos ja se antaa sen lenkin aikana ohjeita esim. ekan kävellää 300m si juostaa 100m si kävellää 5 min jne. mun mielest se on tosi hyvä, se kertoo pudotetut kalorit, askelmäärän, kuinka pitkä se lenkki oli, kaua kesti yms. sen voi lataa ainki samsungeihi, muist entiiä mut sen nimi on joku accutrainer ? jos oikein muistan. kokeilkaa :)


päivän kuva:




Otsikko biisistä Huomenta Suomi - Kevin Tandu 


x-thanks for reading-x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)