6. I tell you all the time, heaven is a place on earth with you

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Heippa ! Koulu on lähteny käyntii iha hyvi, mut oon valmiiks jo kyllästyny siihe :D Ja nyt ku moni aine vaikeutuu kasille mennessä jote must tuntuu et mun ka putoo aika paljo jos en panosta. Lisäks lupasin äitille ja iskälle et alan panostaa nii kai mun täytyy ainaki yrittää. Si lupasin viel ittelleni et yritän tehä suurimman osan läksyist ja siin oon onnistunu tosi hyvi. Muit tavotteit kasille on etten myöhästyis miltää tunnilt, tokaris ei ois yhtää seiskaa, ja et parannan mantsan, bilsan, fysiikan, matikan ja terveystiedon numeroit ainaki. Tos on tavotteit iha listaks asti, mut siit ei varmaa saa minkäälaist listaa et mitkä noist tavotteist si loppupelis toteutuu :P

Muute mu elämää kuuluu iha hyvää:) oon tutustunu paljo uusii ihmisii mm. Elenaan ja Emiliaa ja niist on tullu mulle lähesii ystävii. Ja onha mul noi vanhatki läheset ystävät mm. Venla, Mira, Maija yms. Ja sit oon tutustunu paremmi sellasii ihmisii jotka oon tienny/tuntenu jotenki :) ja just jees !
Emilian blogia voit lukea painamalla tätä

Puhuin jossai aikasemmas postaukses siit et mul ois uudet hiukset JA VIHDOINKIN kuvaa tuol alempan :) Nyt alan kirjottaa taas kunnol koska latasin bloggerin kännykkää nii saan helposti kuvia kaikkialt mis oon ollu ja mitä oon tehny. Ja nyt mun ei tarvii raahautuu koneelle kirjottaakseni postauksia. Tavoite olis ainakin 1postaus/viikko. Seuraavissa postauksissa varmaan paljon asiaa pääasiassa koulusta. TÄYTÄN ENSI VIIKON SUNNUNTAINA 14 !

"Keep smiling. Life looks a way better when you smile. And the best thing, it costs nothing"

Otsikko biisistä Video games - Lana Del Rey


x - thanks for reading - x

5 kommenttia:

  1. voi että oot ihan älyttömän nätti! :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi ihana banneri!:) ja oi kun oot kaunis, näytät paljon ikäistäsi vanhemmalta!:o liityin lukijaksi:)

    http://mielikuvailua.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon kaikista kehuista! sä oot myös tosi kaunis ja ihan kateellisena lueskelin sun blogia, liityin lukijaks:)

      Poista
  3. me ollaan pissiksii hei kai sen nyt huomaa !

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)