When your room is tidy, your mind is tidy

tiistai 28. tammikuuta 2014

Eli, kyselin vähän aikaa sitten mun ask.fm -tilillä, että minkälaista postausta te haluaisitte mun kirjoittavan, ja eniten ääniä sai faktapostaus itsestä ja huonepostaus, ja lupasin tehdä huonepostauksen kun 50 lukijaa on tullut täyteen. Nyt lukijoita on 51, joten tässä teille lupaamani huonepostaus. Enjoy and leave a comment what you like about my room :-)












Mun lempiväri ei ole vihreä, vaikka niin voisi mun huoneen esittelyn jälkeen luulla. Huoneesta alunperin kaksi seinää oli mintunvihreitä ja yksi seinä violetihtavan sininen (yksi seinä siis täynnä kaappeja). Ennen kuin kävimme edes katsomassa tätä taloa vuosi sitten, ajatuksenani oli tapetoida mun huone mustavalkoraidalliseksi, mutta kun näin huoneen, suunnitelma jäi sikseen. Rakastuin mintunvihreään. Äiti ei pidä mintunvihreästä yhtään, mutta vähän ajan taivuttelun jälkeen sain itää yhden mintunvihreän seinän, enkä kadu yhtään!


 Lauantaina olin pienellä shoppailukierroksella Elenan kanssa Helsingissä, ja mukaan tarttui harmaat velourhousut, meikkisivellin, käsikoru ja ylhäällä oleva paita. 14.95 New Yorker


Tänään olin pakahtua riemusta, kun tilaamani kännykän kuoret tulivat, vihdoin! Kuoret maksoivat n. 6 euroa, postitus kesti 9 päivää. Olen erittäin tyytyväinen ostokseen!

Mulle saa aina ehdottaa postaustoiveita täällä, askissa, kikissä, missä vaan, mistä saat mut kiinni. Otan toiveita mielelläni vastaan :-)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva huone siulla :)
    -mydogsandlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi, sulla on ihana huone! Mulla on toi sama starbucks mun omalla koulupöydällä! xD Mutta siis tosi kivoja postauksia ja noi puhlimen kuoret on tosi hienot! :) Voitko liittyä mullekkin? :)
    https://sannisofia.blogspot.fi

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)