New stuff & how are things going in my life

lauantai 4. tammikuuta 2014

Olin juuri aloittamassa kynsien hoitorutiinin, kun aloin miettimään blogini tilannetta, tänhän piti olla/täähän on lifestyle tyylinen blogi. Mutta miltäs näyttää postaukset ja niiden aikaväli milloin ne on kirjoitettu? Nolona myönnän että viimeisin postaus kirjoitettu kaksi viikkoa sitten. Kai mä voin laittaa ton joulunajan piikkiin, sillä en oo ollu kotona lomalla hirveesti, eikä kamerakaan oo ollu matkassa. Uuden vuoden kunniaksi tän blogin kirjottamisessa alkaa uus aikakausi; lisää postauksia tasaisella aikavälillä kuvien kera. Myös asiapostauksia luvassa.
          Esittelen tässä postauksessa mun saamia joululahjoja ja muita ostoksia. Yritän jokaselle tuotteelle jotain pientä infoa saada aikaiseksi, jos joku juttu tuotteessa jäi mietityttämään, kerro kommenttiboksiin mietteistäsi. Yritän löytää vastauksen parhaani mukaan!

Saara, eräs mun kavereista, käväisi jo kuukaisia sitten Ranskassa ja toi tuliaisiks Eiffel tornin, pienoiskoossa siis. Järjestelin mun pöydän uudestaan ja johan sekin löysi paikkansa, vihdoin.

1. Guessin kaulakoru 2. Suihkugeeli & vartalovoide. Tuoksu - Tropical Wind 3. Guccin hajuvesi 4. Aloe Porpolis Creme - rasva erityisesti aknelle

 1. Lumihopean lämpimän valkoiset hopeakorvakorut 2. Kaksi uutta reikää oikeaan korvaan (!love) 3. Bijou Brigitten vihreänsävyiset timantti-hopeakorvakorut

 1. "Pitkävartiset" tennarit 14.95 e, H&M 2. Musta Active sports -huppari (kuva selkäpuolelta) 24.95 e, gina tricot 3. Stretch super fix -farkut 69.95, vero moda

 1. Löysä pitkähihainen leijonaprintillä 14.95 e, new yorker 2. Musta huppari vaalealla Batmanlogolla 24.95 e, new yorker 3. Lilat velour oleskeluhousut 19.90 e, cubus (kuva vääristää väriä hiukan)

Eilen eräs tyttö meiän koulusta laitto mulle palautetta tosta edellisestä postauksesta, ja ai että ku tuli tosi hyvä fiilis! Tosi tosi harvoin tullaan laittamaan palautetta, pitkää palautetta varsinkaan muualla kuin kommenteissa. Aina on tosi kiva kuulla että jollekkin on tullut hyvä mieli tai on samaa mieltä postauksen asian kanssa. Ihanaa pitkää viikonloppua kaikille ketkä tänne blogin puolelle ovat eksyneet ! :)

HUOMIO! Mut löytää sosiaalisessa mediassa ja aplikaatioissa kaikkialta, mihin olen rekisteröitynyt (instagram, kik messenger, snapchat, ask.fm) nimellä monamikaelaa. Mulle saa tulla juttelemaan milloin vain huvittaa, kuka vaan. Askiin toivoisin vain asiallisia kysymyksiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)