Winds of changes are blowing

keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Kuten moni jo varmaan huomasikin, blogin nimi on vaihtunut, sekä ulkoasu että bannerikin on kokenut muutosta. Miksikö? Koska olin yksinkertaisesti kyllästynyt blogin nimeen ja banneriin ja ulkoasuun, eikä bloggaamisesta oikein tahtonut tulla mitään, sillä olin kyllästynyt koko blogiin. Tämä ei ollut mielestäni enää se sama blogi mihin oli mukava tulla postaamaan kuulumisia. Eihän tämä ollutkaan: huomasin että oon muuttunu hiukan. Sain jostain idean vaihtaa banneriin hieman vaaleanpunaista, ja blogin nimi tulee mun nimestä. Se "pallomerimies jne." tuntu vähän kun vaan aiheelta, ja en oikeen enää osannut tulla kirjoittamaan sinne. Nyt tuntuu että blogi olisi oma, kun omaa saman nimen. Rakastan vaaleanpunaista.
          Tänään mä ja Saara aloitettiin "projekti" 'Rantakuntoon 2014'. Kyseiseen projektiin kuuluu mm. karkkien syönnin vähentämistä ja päivittäistä lenkkeilyä. En ala vartavasten laihduttamaan, sillä mielestäni laihduttaminen esim. ruokia pois jättämällä on epäterveellistä eikä tulisi onnistumaan, sillä minä kun rakastan ruokaa. Muutenkaan ei saisi kaikkia tarvittavia ravintoaineita, eikä sillä välttämättä laihtuisi ollenkaan, eikä siinä kasvata lihaksia, mitä mä yritän tässä yhteydessä työstää. Haluan muuttaa mun elämäntapoja, sillä mulla ei ole vieläkään mitään liikuntaharrastusta, joten ehkä lenkkeily olis mulle hyvä harrastus. Joltain tytöltä luin eilen askissa, että kun hän jätti turhat karkit ja rasvat (sipsit yms.) pois ja alkoi lenkkeilemään, hän näki tuloksia tapahtuvan jo viikossa (vai kahdessa?), josta minäkin sain motivaatiota. Hän pakotti itsensä aina lenkille, vaikka ei jaksanutkaan, sillä halusi parantaa elämäntapojaan. Ehkä mäkin saan itteni päivittäin pakotettua lenkille, sillä mäkin haluun kerrankin saattaa tälläsen elämäntapaparannuksen loppuun asti. Oon alottanu tän saman kai kaks kertaa, enkä oo varmaa pitäny siitä kiinni viikkoakaan. Joka kerta oon sortunu herkkuihin ja ruokaan, mut nyt mulla on enemmän motivaatiota kuin koskaan mihinkään. Jatkossa siis blogissa pidän pikku seurantaa tästä mun projektista, mutta älkää huoliko, en todellakaan ole muuttamassa tätä urheilublogiksi. Aikaa on siis kesään asti, jolloin en kumminkaan leikkeilyä ole suunnitellut lopettaa, vaan haluaisin kesäksi olla vähän timmimpi ja lihaksikkaampi. Tämän projektin aikana en kuuntele vaakaa ollenkaan, vain se mitä nään ja tunnen, ratkaisee. En ole pudottamassa painoa, vaan huonoja elämäntapoja. Tämä vois olla se mun uudenvuoden lupaus, tosin hiukan myöhässä, mutta mielummin myöhässä kuin ei koskaan.
          Tässä lopuksi haluisin suositella teille sitä Garnierin Fructis Goodbye Damage -shampoota. On hoitanu mun hiuksia tosi hyvin, ja aion jatkossakin ostaa kyseistä shampoota. Parantaa huonokuntosia hiuksia tosi hyvin! Tykkään.
          Multa loppuu postausideat kesken! En aina haluaisi kirjoittaa kuulumisista, joten mulle saa kertoa postausideoita, jotain mitä te haluaisitte kuulla.



1 kommentti:

  1. Tosi upea banneri sulla ja ihastuin tähän blogisi nimeen, ihana erikoisuus:)

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)