Even when I lose I'm winning

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Mulle kuuluu tosi hyvää.
Oon saanu sovittua yhden mun kaverin kanssa,
sain mun kännykän takaisin,
sain äidinkielen kokeesta (joka meni mielestäni huonosti) 9+,
mulla alkoi hiihtoloma
ja huomenna olen menossa pikkuserkuille Nokialle.
Tänään sain hyvät naurut seuraavasta keskustelusta kolme vuotiaan serkkutyttöni kanssa:
Anna:-Kuka poika sua on pussaillu ku sun posket on ihan punaset? (tarkoitti aknea)
-Eiku se on sellanen sairaus 
Anna:-Ai pusutauti?

Mun elämään kuuluu kaikkea hyvää, mutta sitäkin enemmän kaikkea huonoa mm. pikkusisarusten kuolemaa, pikkusisaruksen elintila, ihmissuhteet, kiusaaminen ja akne. Kaikkea huonoa ja hyvää tämän pienen tytön elämässä. Silti mä jaksan iloita siitä mitä mulla on, ja tarvittaessa tekaista hymyn. Iloitkaa tekin siitä mitä teillä on, älkää surko sitä mitä kävi tai mitä ei käynyt. Älkää jossitelko, vaan eläkää hetkessä, saatte elämältänne enemmän. Munkin pitäisi oppia elämään hetkessä ja lopettaa jossittelu ja turhan ajattelu, saisin elämältä paljon enemmän, enkä ajaisi itseäni aina huonoon oloon kun ajattelen "mutta mitä JOS.." Mä olen osan elämästäni hukannu suruun ja mun elämässä on ajanjaksoja, joista en muista mitä silloin tapahtui, ehkä se on just sitä normaalia arkea.

Miksi mä kirjoitin tän postauksen? Haluan teidän ymmärtävän kuinka hieno juttu tämä elämä on, ja vaikka mitä tapahtuis, nauttikaa. Juuri sinä olet saanut mahdollisuuden tähän elämään tuhansien miljardien joukosta, iloitse siitä. Mä sen vähän aikaa sitten tajusin, ja yritän nyt saada elämästä irti enemmän. "Elämä on ihmisen parasta aikaa" 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)