KOSMETIIKKAA TESTIIN

maanantai 10. elokuuta 2015

Ciaoo hola ola amigos! Vähän reilu viikko sitten viimeksi tätä blogia päivittelin, joten ajattelin nyt olevan hyvä aika päivitellä taas. Mulle on tullut paljon toiveita postausten suhteen, kiitos niistä jokaisesta! Saa niitä laittaa edelleenkin ihan koska haluaa, by the way. Tällä kertaa kuitenkin halusin tehdä pientä testiä erilaisista meikeistä ja kosmetiikasta. Mulla oli muutamakin juttu...
lopussa ja päätin sitten kokeilla uusia merkkejä ja tuotteita ns. "vanhojen tuttujen" sijasta. Mitään noista en ostanut ihan summamutikassa, joskus olen ainakin kuullut kyseisestä tuotteesta, mutta koskaan en ole päässyt kokeilemaan. Tässä postauksessa esittelen nämä kosmetiikkaostokset ja myöhemmin teen postauksen näistä samaisista tuotteista ja kerron mielipiteeni niistä.


IMG_48112

IsaDoralta lähti eniten tuotteita testiin. Vaikka merkki on mulle aikaisemmassa käytössä hieman tuntematon, on se mulle muuten tuttu merkki. Aikaisemmin mulla on ollut muutama IsaDoran huultenrajauskynä, jotka ovat olleet tosi hyviä. Tällä kertaa sieltä haalin muutaman ihomeikinkin, sekä kaikki tuotteet huulikynä mukaanlukien olivat alennettuun hintaan! Nude Sensation Fluid Foundation -meikkivoide on ollut mulle vähän sellainen kiikunkaakun meikkivoide jo pitkään - toiset ovat kehuneet paljon, toiset eivät missään nimessä ostaisi sitä uudestaan. Sen takia kiinnostus oikeastaan heräsikin ja haluan kokeilla, minkälainen litku se mun iholle on. Samalta merkiltä lähti myös Perfect Loose Power -puuteri, josta olen kuullut enimmäkseen pelkkää hyvää. Kyseinen puteli oli myös alenettu melkein puoleen hintaan, joten varsinkaan hintaa katsoessani epäilykseni ostaa tuote hälvenivät täysin. Ja tuo Twist-up Gloss Stick -huulikynä sävyssä 03 - Sugar Crush oli niin ihanan värinen, ai että!


IMG_48142

Peitevoide on mulle aika tärkeä ja oleellinen osa meikkiä, mulla kun sattuu olemaan niin paljon ihonvärin epätasaisuuksia, eniten aknen takia. Tämä Maybellinen Fit me -peitepuikko on ollut monen ulkomaalaisen kauneusvloggaajan suosiossa ja sen takia olen miettinyt tämän ostoa useat kerrat. Pakko sanoa, että on kyllä varsin edullinen ja saatavana monesta paikasta, paljon plussaa niistä! Parasta kokeilemaani peitevoidetta tähän mennessä on ollut Sheer Coverilta ja Joe Blascolta, mutta kummatkin ovat hieman liian paksua tavaraa mun mielestä, eivätkä ole olleet mieluisia levittää. Toivottavasti tästä tulisi mulle se tuttu ja turvallinen peiteainevoidepuikkoväri.


IMG_48162

Mulla on ollut hetken aikaa hakusessa kunnollinen highlighteri. Aikaisemmin mulla on ollut joku Oriflamelta, mutta en pitänyt siitä ollenkaan. Vaikka tämä We Care Iconin Magnetic Eyes Perfect Eyeshadow -luomiväri on alunperin tarkoitettu nimenomaan silmämeikin tekemiseen, sopii se hyvin korostamiseen. Tämän haalin itselleni sävyssä 1 - Perfect White.


IMG_48182

Pitkään etsinnässä on ollut etsinnässä se täydellinen primer. Mun meikki valuu aina kasvoilta ja menee huonoksi ja asjbsudnijdio. Vaikka mitä ja hermo menee. Sen takia primerille on ollut pitkään käyttöä ja kokeilussa on ollut muutamia pohjustusvoiteita, Oriflamelta, Rimmeliltä.. En ole kuitenkaan eroa juuri huomannut ja jatkan etsintää. En ole tainnut vielä koskaan omistaa Max Factorilta yhtään kosmetiikkatuotetta, mutta kerta on se ensimmäinenkin. Face Finity Primer -pohjustusvoide oli myöskin alennettuun hintaan, joten pääsi kokeiluun!


IMG_48172

Nyt viime aikoina vasta olen aloittanut huuliin panostamisen - tosiaan hieman väriä lisäämällä. Mulla on usein niin kuivat ja rupiset ja tosi epätasaiset huulet, niin mikään puna niissä ei levity kauniisti. Tämä H&M huulipuna oli pieni heräteostos, mutta tosiaan rakastuin väriin niin paljon, että lähti mukaan urheiluvaateostoksien yhteydessä.


IMG_48202

Mun kasvojen iho on viime aikoina kuivunut niin pahasti mm. aknelääkkeiden takia, joten mun kasvot ovat tosiaankin olleet superkosteutuksen tarpeessa. Paljon hyvää olen kuullut juuri näistä Lumenen kasvovoiteista, ne kun on juuri tehty suomalaiselle iholle. Tälle syväkosteuttavalle kasvovoiteelle on kyllä tosi suuret odotukset, haluan mun ihon kuntoon taas!

Huomenna suuntana olisi taas koulun penkki.. Mitäköhän siitäkin taas tulee. Kesä meni ihan liian nopeasti!! Ja kesän helle tulee vasta nyt.. Justiinsa.

Onko sulla entuudestaan jokin näistä ostamistani tuotteista? Mitä mieltä olet kyseisestä tuotteesta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)