SYYSKAUDEN BUCKETLIST

tiistai 25. elokuuta 2015

Heippa hei! Kesällä moni bloggaaja ja vloggaaja teki kesälle bucketlistin - listan asioista, joita haluaisi tehdä tai kokea elämänsä aikana, tässä omassa tapauksessa nyt syksyllä. Myöhemmin syksyn loputtua päästään sitten katselemaan...
, mitkä jutut toteutuivat ja mitkä ei. Näiden tarkoitus on nyt olla vähän spessumpia, erilaisia, ehkä jopa outoja.. Mistä mun syyskauden bucketlist siis koostuu?


1. Osta _hyvä_ syntymäpäivälahja jollekkin hyvälle ystävälle

-Mä olen ehkä tyhmin idiootti ikinä, enkä juuri ole ostanut kavereille lahjoja. Tosiaan moni mun kavereista ei itsekkään ole lahjatyyppiä, mutta.. Voisin itse repäistä ja ilahduttaa jotain ystävistäni ostamalla jonkun oikein oikein oikein hienon lahjan. En tiedä vielä kenelle mä aion mitään jotain yhtään mitään ostaa. Dunno, mut joku mun kaverin mä tulen nyt syyslukukaudella ilahduttamaan! (Mullekkin saa siis ihanasti ostaa lahjoja mun synttäreinä 1.9 ensi viikon tiistaina. Jos et osta lahjaa, se on ihan okei. Ehkä)


2. Kokeile uusia meikki- ja kosmetiikkatuotteita

-Viime postauksessa teille esittelinkin mukaan tarttuneita uusia meikki- ja kosmetiikkatuotteita, joita en ole ennen omistanut. Kokeilu on ollut tosi hauskaa (ja osittain myös ärsyttävää haaskuuta) ja haluan sitä jatkaa ilomielin (kaikesta huolimatta). Mulle saa ehdottaa omia uusia suosikkeja ja kokeilun ansaitsevia tuotteita. Katsotaan mitä aikaiseksi saan!


3. Puhu puhelu NaaG:in eli Janne Naakan kanssa.

-Tarviiko tää selittämistä? Janne on ihana. Koodaa niin soitellaan! Jannen blogiin pääset painamalla tätä. Saa jakaa Jannelle :P


11903988_891316244283975_5986940640974380615_n


4. Kuvaa video youtubeen 

-Olen kuvannut youtubeen aikaisemmin muutaman videon, mutta olen ne aikoja sitten poistanut. Josko youtube-ura lähtisi uudestaan käyntiin tämän bucketlistin ja teidän toiveiden myötä, gosh... Eli videotoiveita saa heittää!


5. Opi yhden uuden ruokalajin valmistus

-Koska ruoka on hyvää ja pojat tykkää, jos mimmi osaa laittaa ruokaa niin täältä pesee! Oonhan mä jo Masterchefiksi kruunattu, mutta ei ole pahitteeksi osata jotain uutta.


6. Käy laitattamassa hiukset uuteen kuosiin

-Mun hiukset tarvitsevat elvytyshoitoja ja hieman uutta ilmettä. Kauan oon miettinyt "mennäkö vaiko eikö mennä" ja pakkohan sinne on nyt mennä.


11900038_891316240950642_4786630958517025693_n


7. Olla aktiivisempi Snapchatissa

-Mulla on ollut snapchat nyt reilut kaksi vuotta, mutta en ole koskaan oikein osannut mitään elämästäni siellä jakaa. Tosi moni blogin lukija hokee kokoajan sitä, että mun pitäisi olla aktiivisempi ja mun elämästä halutaan saada tietää sitä kautta. Mut löytää snapchatissa nimimerkillä monamyymikaela!


8. Käydä ottamassa lisää korvalävistyksiä

-Blogin lukijat, kaverit ja muutkin mun elämää tiukasti seuraavat tietää, että rakastan korvalävistyksiä yli kaiken. Mulla on siis seitsemän korvalävistystä, joista viisi on tehty ampumalla ja kaksi käyty ottamassa lävistäjällä. Entisen lävistyksen ottamiseen meni jonkin aikaa, ennenkuin otin itseäni niskasta kiinni ja marssittiin lävistäjälle. Nyt syksyllä haluan lisää kilkuttimia mun korviin!

9. Meikkaamisen vähentäminen ja ihonhoidon lisääminen

-En mä nytkään meikkaa juuri yhtään kouluun, viikonloppuisin kun on enemmän aikaa panostan usein meikkaamalla. Vaatteilla ja hiuksilla on iso vaikutus sun lookkiin ja haluan pitäytyä enemmän siinä! Meikkaaminen ei ole ainakaan mun akneiholle hyväksi ja todellakin haluan pitää huolta mun ihosta nyt kun se viimeinkin on paranemaan päin. Tosiaan mä kun hoidan mun ihoa varmaan eniten meidän koulusta, mutta joo.. Kohti parempikuntoista ihoa!

10. Syödä aamupala

-Mä en syö koskaan aamupalaa ja siitä mulle voivotellaan aina. Jospa yrittäisin muistaa päivän tärkeimmän aterian nyt syksyllä.



Pakko muuten sanoa, että mulla on maailman parhaat kaverit. Tulin tänään kesken koulupäivän kipeäksi ja jouduin lähtemään sitten kotiin. Klo 12.30 meille asteli pari konnaa, jotka toivat mulle sipsejä. Big big love, kiitos Aleksi ja Sami!! Tosiaan kyseisiä sipsuja nautin alemmassa kuvakollaasissa. Koska en ole täysissä ruumiin ja sielun voimissani, mua saa tulla piristämään ja todellakin pitämään seuraa. Snapchatin lisäksi mulla on kik messenger ja ask.fm, joista löydyn myös käyttäjänimellä monamyymikaela. Kaipaan siis todellakin seuraa. S-postillakin saa yhteyttä ottaa: monathesuperman@gmail.com. Saa kommentoida ja todellakin jakaa Jannelle tätä. Ja kuten aikasemmin mainitsin, mun synttärit on tulossa ja tänäkin vuonna saa ehdotella synttärispessupostausta/-videota.. Kommenttia tulemaan :-) Ihanaa viikonalkua!




5 kommenttia:

  1. Noi Hurrawin huulirasvat on parhautta *0* <3

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Millä ohjelmalla oot lisänny ton kynsihuoltoon tekstin? 😊

    VastaaPoista
  3. Aww olet ihana! <3 Toivotaan, että saat nää kaikki kohat toteutettua! ;)

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)