IHANA UUSI HAJUVESI JA KYSY KYSY KYSY

torstai 27. elokuuta 2015

IMG_48222


Chiaooo hola ola amigos! Mun postaustahti on nyt ollut ihan uusissa fääreissä ja on ollut ihana saada palautetta teiltä lukijoilta, että tälläinen postaustahti vastaisuudessakin. Ehkä se jatkuukin, toivottavasti ainakin!
Mä bongasin...
vähän aikaa sitten tämän ihanaisen hajuveden kirppikseltä 10 eurolla. Mulla oli aikaisemmin mun äitiltä saatu sama tuoksu rasvan muodossa kylläkin ja tykkään siitä niin hirrrrrveesti, että kyllä haluan siltä tuoksua joka päivä. Tämä on siis Ralph Laurenin naisten tuoksu 2 ja olen hirrrrveen rakastunut! Haluaisin kokeilla tämän saman sarjan muitaki tuoksuja, omistaako kukaan?

Multa on toivottu paljon Q&A postausta, sillä en ole kuulemma pitkään aikaan sellaista toteuttanut. Se on kyllä ihan totta, pitkä aikahan siitä on jo vierähtänyt! Joten nyt on aika kysellä kysymyksiä täällä, instagramin ja ask.fm:in puolella. Kysymyksistä kokoan sitten jonkinnäköisen postauksen jonkinnäköisessä muodossa.. Who knows. Joten kysyä saa! Instagramissa olen siskoni Sara Chafakin tavoin @monaechafak ja ask.fm:issä löydyn nimellä @monamyymikaela. Kysyä saa niin monta kertaa ja paljon kuin haluaa, vaikka kaikissa näissä somekanavissa. Kysy kysy kysy!

Äläkä tietenkään unohda tykätä blogista Facebookissa! Sinne pääset painamalla tätä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)