Ketä sä kuuntelet ensimmäisenä?

sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

"Moi vaan moi ja erittäin hyvää sunnuntai iltaa!" Pahoitteluni pienestä tauosta näiden postausten kanssa, muttakoska kesä!! Mulla on vaan yksinkertaisesti ollut paljon tekemistä alkukesän myötä, olin just kaks viikkoa matkoilla poissa kotoa, joten tämä blogi yksinkertaisesti vain jäi. Pieniltä matkailureissuilta ja niiden jälkeen on tarttunut käteen kaikenlaista, muistoista vaatteisiin ja asusteisiin, kuten lompakko, pari paitaa ja aurinkolasit. Niistä kuulette kumminkin myöhemmässä potauksessa.
          Tänään tartuin taas lahnausmoodiin OLEN RAKASTUNUT TUOHON SANAAN ja oleellisena osana sitä alan katselemaan vlogeja. Eräs vloggaaja, jota olen seurannut jo pitkän aikaa, nimeltä Veronica Verho, oli kuvannut videon aiheesta "ketä sä kuuntelet ensimmäisenä" ja hänen kehotuksestaan aion kantaa korteni kekoon. Kyseisen neitokaisen kanavalle pääset painamalla tätä ja video alkaa pyörimään heti kanavalle päästyäsi. Ette tule katumaan :---)
          Katsomalla videon pääsette jyvälle aiheesta, mutta pääpiirteissään Veronica puhui videolla muiden ihmisten sanomisten ja mielipiteiden vaikutuksesta sinun tekemisiisi ja sinuun ihmisenä. Mun mielestä on tosi hienoa, että hän pystyy tekemään mitä hän haluaa ja muokkaa ulkonäköään sellaiseksi mitä hän itse haluaa ja ilmoitti, että vloggaaminen on kasvattanut häntä paljon ihmisenä. Oli tosi ihana pystyä samaistumaan häneen, sillä itsekin noin puolitoista vuotta sitten olin täysin muiden muovaama ja muovattavissa oleva ihminen. Tää bloggaaminen varsinkin mun Naked truth juttujen ja kiusaamistarinoiden jälkeen on antanut mulle paljon itsevarmuutta ja olen täysin eri ihminen kuin jokin aika sitten. Mä osaan laittaa sen "ihasama mitävälii"-vaihteen päälle enkä tosiaan välitä mitä musta tai mun tekemisistä sanotaan tai ajatellaan, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Musta sanotaan, että vaikutan tekopyhältä kun kirjoitan blogia näistä aiheista ja että en ole oma itseni täällä blogissa. Totuus on, että kirjoitan nää jutut 100% omana itsenäni ja tykkään tehdä tätä juttua. Tuonkaan jälkeen on niitä ihmisiä, jotka pistävät vastaan eivätkä usko. Mutta tiedättekö mitä? Mitä välii. En mä mun blogia ole lopettamassa kenenkään muun käskystä jos he eivät siitä pidä. Ei kenenkään tarvitse pitää mun blogista tai musta. Jatkan tätä juttua silti. Ei haittaa pätkän vertaa.
          Jokainen meistä on yksilö ja erilainen. Jotkut meistä taas yrittävät parhaansa muuttaakseen toisia, jotkut alentuvat, jotkut ei. Mä olen oppinut sen, että kuuntelemalla muita pilaat sen henkilön onnen ja ilon, jonka pystyt tuntemaan parhaiten - sinun itsesi. Ei oikeasti kannata kuunnella muita jos kyse on sinusta itsestäsi tai sinun valinnoistasi vain, koska haluaisit miellyttää jotain muuta. Ei. Ole oma itsesi. Jos et kelpaa jollekkin omana itsenäsi, se on heidän menetyksensä.
          Mua harmittaa usein kun näkee, että elää toisen vallassa, jonkun toisen isomman vallan alla, eikä sieltä uskalla tuoda omia mielipiteitä julki ja kuuntelee kaikkia opetuksia kuin olisi henki pelissä. Mua harmittaa myös, että osa omasta elämästä on mennyt joskus hukkaan vain, koska olen kuunnellut muita ja pelännyt tosiaan oman maineen ja kasvojen puolesta. Ei enää koskaan.


Ottakaa kantaa aiheeseen! Muistakaa seurailla  Veronican kanavaa (click*) ja kaikkia sosiaalisia medioita, Veronica on superihana tyttö, ettekä tosiaan kadu kurkkaamista hänen elämäänsä!! Muistakaa myös liityä tämän blogin lukijaksi ja kommentoida! pppppppps. Muistakaa seurata myös instagramissa, sillä käyttäjänimeni on vaihtunut joka nykyään on monamyymikaela :--) Muhun saa ottaa myös yhteyttä milloin vain, minkälaisien asioiden äärellä vain!!

2 kommenttia:

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)