MUIDEN SUUSTA

torstai 26. kesäkuuta 2014

Mä kirjotin aika pitkään sellasta postausta, mikä ois kertonu musta. Tulin huomanneeks, että se on aika vaikeeta kertoo itestään, joten lopetin postauksen kirjoittamisen kokonaan.Mutta sitten löysin tälläsen vähän erilaisen "Who am I"-postauksen, jossa muut kaverit kertovat mielipiteitään bloggaajasta, tässä tapauksessa musta siis. Mä pyysin mun sukulaisia, kavereita ja tuttuja kertomaan musta lyhyesti (tai no osa kerto aika pitkästikkin) hyviä ja huonoja puolia ja kokosin niitä tähän. Kaikkia en valitettavasti tähän saanut, sillä jotkut eivät ole edes vastanneet viestiini. Jos vastaatte myöhemmin, luultavasti lisään ne tähän. (viestit myös muutettu sinä-muodosta Mona-muotoon) Tosi iso kiitos teille, jotka kertoivat mielipiteensä musta ja sillä auttoivat tän postauksen tekemisessä! HUGS &KISSES


Henkilö joka sekoilee ympäri kyliä ja on kaikkien kaveri. Laulaa hyvin ja on hyvät jutut. On todella kaunis muttei pinnallinen (koska jokku kauniit tytöt ovat pinnallisia) Luotettava ystävä jolle voi kertoa maat ja mannut.
~Salla

Ihana, kaunis, puhelias, luotettava, mahtava luonne, parasta seuraa. Mona ei oo vrm ikinä sillee sanonu tai tehny jtn et se olis muo sit ärsyttänny.
~Paulina

No mun mielestä Mona on tosi hauska ja meil on parhaat inside läpät. Monankaa ei koskaan oo tylsää ja siihen voi luottaa! Mun mielest jokasel pitäis olla sun kaltanen kaveri. p.s Mimoro4ever (inside hahahahahha)
~Miko

Mona on ihana ihminen jolla on mahtava huumorintaju ja jolle voi kertoo kaikki paskatkin huonotkin jutut.. Mona on älyttömän kaunis meikillä ja ilman ja se osaa olla oma ittensä ja mä oon ilonen siitä et tutustuin noin täydelliseen ihmiseen ku Mona!! Mä en oikeestaan keksi mitään huonoi puolii, oot nii ihana.
~Julia



 Hauska, huumorintajuinen ja hyväl taval tyhmä.
~Veera

Mona on tosi kiltti ja mukava toisille! Ainakin mulle. Sanot aina sun mielipiteet ja osaat olla omaittes.. Monankaa ei oo tylsää, oot hassu x) Ollaa me tunnettu aika kauan ja se on tullu tosi tärkeeks mulle. Tutustumisen arvonen!
~Marjaana

Oot kakka. Opit sika nopeesti kaikkee (nähtävästi) (laskettelu). Oot hauska ja parasta seuraa. Oot myös komee.
~Elena


Mona on ihana ja avulias. Se aattelee aina eka muitten parasta ja sit vast itteesä. Mona on tosi luotettava ja rehellinen, et sille voi kertoo ihan kaiken, eikä mee levittää niit muille. Mona on tosi kaunis, meikillä tai ilman, oon ylpee siitä et uskallat olla oma ittes. Mona on ainutlaatunen serkku ja parempaa ei oo. Aina ilonen ja ystävällinen. Love u haney.
~Sani

Mona on ihana, hauska, ilonen ja aurinkoinen. Et oo koskaa sääd tai mitää.
~Rebi

Mona on yks ihanimmista ja hauskoimmista ihmisistä jonka tunnen. Monan seura piristää aina, vaik olis huono päivä. Mona on luotettava, tosi energinen ja täydellinen just sellasena ku se on!
~Sade



Mona on aina ilone. Sosiaalinen ja siihen oli tosi helppo tutustua. Sen seurassa ei tuu ikinä tylsää. Meillä on Monan kaa varmaa 10000 ja 1 inside juttuu joille saa aina nauraa. Luotettava ja kaunis hupsu blondiseni.
~Sonja


Monaa ei oo näkyny oikee näil main ny pitkää aikaa ainakaa sillo ku ite oon ollu, mut paljonpaljon ihanii muistoi sen kaa (ala-aste, leirikoulu, piina&paniikki) ja Mona on tosi ilonen ja positiivinen ihminen, välittää ihmisistä sen ympärillä, sosiaalinen, kaunis ja ihana luonne! Eipä huonoi tuu mielee oikee, pitäis oikeest nähä jo sunkaa!
~Helmi


Voi oon niin onnellinen että tutustuin Monaan!! Vaikka ei ollakkaan vähään aikaan nähty oh my god why. Mutta se on niin niin ihanan kiltti ja ymmärtäväinen ja sen kaa voi puhuu mistä vaan! Mona on sellanen ihminen et siit tulee viel jotain suurta sano mun sanoneen!!
~Noona



Mä en tiedä mitä sanois. Mä en oikeesti tiiä. Näitä juttuja kirjoittaessa ja lukiessa tuli tippa linssii useempaan otteesee. Moni kirjotti musta niin paljon hyvää. Kaikkea jotain, mitä mä en ois välttämättä osannut itse kirjoittaa itestäni tähän postaukseen. Kiitos. On tosi hienoa, että monet näkee näin paljon hyvää mussa, sillä tiedän ihmisiä, jotka eivät pidä minusta ollenkaan. Mä en ole aina ollut hyvä ihminen toisille, enkä ole täysin vieläkään. Mutta ei kukaan ole. Mä olen puhunut pahaa toisista, valehdellu, levittänyt juttuja muista, vaikka en edes oo tiennyt, onko ne totta vai ei, suututtanu ja ärsyttäny muita, tahalleen ja vahingossa. Mä olen vain ihminen, eikä kukaan meistä ole täydellinen. Aina voi kehittää itseään siihen parempaan suuntaan. Ei aina tiedä mitä saa aikaan sanomisillaan, ennen kuin pilkka osuu omaan nilkkaan. Niin mullekkin on käynyt. Mua on kiusattu ja mä olen myös kiusannut muita sanomisillani ja tekemisilläni. Moni on ollut ja on tälläkin hetkellä kiusaaja tietämättään. Sitä on välillä vaikea huomata, jos kiusaaminen on sulle jo tietynlainen elämäntapa. Siitä on välillä vaikea puhua.
Mun tieni on ollut mutkainen, kuoppainen ja kivinen, mutta kaikki se on tuonut mut tähän yhteen pisteeseen, josta on hyvä jatkaa eteenpäin. Mä olen tosi pahoillani kaikesta pahasta mitä oon muille aiheuttanut. Anteeksi, mä olen tosi pahoillani kaikesta siitä, mitä oon aiheuttanu ja kaikesta siitä, mitä tuun aiheuttamaan. Pitää ymmärtää sanan anteeksi merkitys, ennen kuin sitä voi käyttää. Ei voi ajatella, että voit tehdä mitä vain haluat, ja jos tekemisesi ei miellytä muita, sanot vaan yhden tietyn sanan ja voit jatkaa elämäntyyliäsi. Ei. Niin anteeksiantaminen kuin anteeksipyytäminen on taito, mikä jokaisen pitäisi osata. On erilaisia tapoja pyytää anteeksi, ja kun enemmän miettii, ei ole yhtä tiettyä keinoa sen sanan anteeksi lisäksi. 
Minä olen aiheuttanut ja minulle on aiheutunut paljon paljon pahaa elämäni aikana. Olen onneksi oppinut sekä pyytämään että antamaan anteeksi. Aina se ei ole ollut helppoa, mutta ei sen kuulukkaan olla. Ei tämä elämä ole helppoa. Elämä on erittäin monimutkainen ajatus- ja tapahtumaketju, josta vain harva selviytyy "suosiolla". Osa jää kärvistelemään "miksi juuri minä?" Loput ovat niitä, jotka eivät jää murehtimaan menetettyä lottovoittoa, huonoa arvosanaa, talon tuhoutumista tulipalossa tai työpaikan menetystä. He ovat niitä, jotka näkevät auringon sadepilvien takaa. 
Mä oon vaan ihminen, mä yritän yrittää parhaani.

TÄTÄ KAIKKEA TÄMÄN BLOGIN KIRJOITTAJA ON MUIDEN SUUSTA KUULTUNA.

4 kommenttia:

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)