uutuuksia

perjantai 29. elokuuta 2014

Pian oon ollu sohvan omana viikon päivät, kuume-yskä-lima-sairauden kourissa kaukana blogi- ja muusta maailmaista. Ennen kun mä sairastuin tähä kamalaan tautiin kartutin mun vaatekaappia ja muutakin huonetta parilla uutuudella:






Mä oon korvianimyöten rakastunut BikBokin kukkatoppeihin ja erityisesti tohon malliin mitä löytyy kuvasta kaksin kappalein! En muista koskaan ennen olleeni tykästyny näin paljon mihinkään väriin/kuosiin/malliin tms. missään vaatteissa, mut nyt jostain kumman syystä nää kukkakuosit on mun juttu. Varmasti tuutte näkemään kukkakuosia tulevissa postauksissa/mahd. videoilla! Onko sulla mitään lempikuosia/printtiä/väriä joka on vallannut suuren osan sun sydämestä (ja vaatekaapista..)?


 Mustat Dr. Denim kissyt on mun luottohousut - mukavimmat jalassa, istuvimmat ja sopii kaiken kanssa. Suosittelen lämpimästi, sillä Dr Denimeitä ei koskaan voi olla liikaa!








Oli pakko ostaa uus pullo mun uutta Victoria's Secret Such a Flirt luottotuoksua. Oon niin onnessani et löysin kyseisen tuoksun, iso pullo ja halpa hinta todellakin vetää vertoja mun entiselle cuccin luottotuoksulle, joka kustansi uutena reilut 80euroa.. Kokeiluun pääsi nyt myös Victoria's Secret Mango Tempation body lotion. En ole päässyt vielä kokeilemaan rasvaa, mutta tuoksu on taivaallinen ja oon erittäin tyytyväinen ostoksiin.





Baby Lips Intense caren oon omistanu jo tosi kauan ja oon ollut erittäin tyytyväinen, joten kasvatin mun kokoelmaa Pink punchin verran, mikä antaa kivasti väriä ja kosteuttaa, aivan niinkuin paketti ja arvostelut lupaavat. Huono puoli näissä on, että näistä tulee helposti sulaa, mössömäistä ja epätasasta, ja sitä ei oo ollenkaa kiva laittaa huulille. Itse suosittelen Intense carea, sillä mulla on teenagemutantlips eli mulla kuivuu huulet kokoajan, ja niiden kunto voi päätyä tosi huonoksi jos en laita huulirasvaa kerran tunnissa - ne kuivuu, puhuminen on vaikeeta jne. Ne kenellä huulet kuivuu talvella tietää mitä mulle voi pahimmillaan käydä, joten nää parantaa oikeesti huulten "laatua" ja kosteuttaa! Mitkä on teidän Baby Lips-suosikit? Mikä/mitkä oli näistä mun ostoksista teiän mieleen?

 


Tää kuva ei kuulu mihinkään ostoksiin, mutta on ajankohtainen. Tässä nimittäin mun viimeaikainen lemppariselfie, ja pääsi ihan banneriksi asti. Mielestäni tän kuvan hymystä huokuu mun hyväntuulisuus ja ei noi kai niin kamalat torahampaat tossa oo:)

Mun ensviikkoisten synttäreiden kunniaks haluisin toteuttaa jonkun teidän lukijoiden valitseman postauksen, olkoon video, haaste, -tag tai mikä vaan, käy vastaamassa kyselyyn joka löytyy mun oikeen sivupalkin yläreunasta ja ehdota aihetta kommentilla! Vaikka kyseessä mun synttärit niin haluisin tarjota taas lukijoille jotain mitä te haluutte :) Siis eikun vastailemaan ja ehdottelemaan aihetta!

1 kommentti:

  1. Voisit tehä ice bucket haasteen xD hyvän asian puolesta...tai vaikka postauksen esim. Näytä sun lapsuus kuvia vauvasta tähän asti..aina yks kuva per vuosi...ja paljon onnee näin etu käteen <3

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)