BLOGIN KIRJOITTAJASTA

maanantai 26. tammikuuta 2015

Blogini sai alkunsa keväällä 2012, kun serkkuni linkkasi oman bloginsa ja tuli kauhea hinku tehdä omakin blogi. Olin silloin vasta 12-vuotias, ala-asteella. Blogini on saanut nimensä kokonimestäni Mona Myy Mikaela ja kyllä, Myy on oikeasti mun toinen nimi. Blogini on pääasiassa lifestyle tyylinen kauneuteen ja muotiin keskittynyt sivusto.

Tämä blogi on ollut käytössä vuodesta 2013. Olen aina pitänyt tarinoiden kirjoittamisesta ja luovuudesta tekstin ja kuvien yhteydessä. Siksi olenkin jaksanut kirjoittaa blogia näinkin kauan ja bloggaamisen kautta olen saanut paljon uusia ystäviä ja neuvoja elämään. Niin omani kuin muidenkin blogieni kautta olen päässyt kokeilemaan paljon uusia asioita ja värittänyt elämäni kuvat uudella tavalla ja kirkkaamilla väreillä.
Luonteeltani olen erittäin iloinen ja positiivinen, aina hymyssä suin. Elämää ei kannata ottaa älyttömän vakavasti, muuten mikään ei naurata eikä saa hyvälle tuulelle. 

Harrastuksiini blogin lisäksi kuuluu geelikynsien tekeminen. 

Tällä hetkellä käyn lukiota, jotta tämä piiloblondi saisi lisää yleissivistävää tietoa sekä tanssahdella wanhat ihanassa prinsessamekossa ja joskus heitellä karkkia tosi isossa, pörröisessä eläinpuvussa rekan kyydistä. Ja ehkä joskus pitää lakkiaiset, jotta säkin saisit oman kutsusi sinä kesänä mun juhliin.

Blogini on kerännyt suosiota aknepostauksillani Naked Truth. Minulla on ollut akne jo neljänneltä luokalta lähtien ja eiköhän tämä pian olisi selätetty, hope so. Naked truh -postauksia löydät oikeasta sivupalkista naked truth -tagin alta.

Tervetuloa lukemaan ja liittymään blogini lukijaksi!

Minä somessa
instagram - @monamyymikaela (pääset sinne suoraan blogin nimen alta)
snapchat - @monamyymikaela
sähköposti - monathesuperman@gmail.com

Mona Myy Mikaela -blogi somessa
facebook - Mona Myy Mikaela (pääset sinne blogin nimen alapuolelta tai suoraan oikeasta sivupalkista)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)