Victoria's secrets are not secrets to me

tiistai 6. tammikuuta 2015

Mun joululahjoja ja ostoksia-postauksessa vilahti pari VS tuotetta ja multa kyseltiin heti mun muistakin tuotteista, joten tässä postauksessa kerron mun VS kokoelmasta ja muutakin höpöttelyä Victoria's Secrettiin liittyen. Tämä postaus syntyi Galantisin Runawayta kuunnellessani.

Tällä hetkellä omistan neljä bodymistiä ja yhden rasvan. Minulla on ennestään ollut seitsemän eri bodymistiä (aqua kiss, mango tempation, such a flirt, pure seduction, pure daydream, strawberries&champagne, sheer love) ja yksi rasva (mango tempation). Kaikki ovat olleet isoja kokoja (250ml) niin kuin nämä nykyisetkin. Näitä on saatavilla myös pienemmissä koissa (60ml&125ml) ja hajuvesinä, joiden koosta en ole ihan varma. Hajuvesinä on myös eri tuoksuja, mitä ei bodymisteinä ole ja niitäkin on saatavilla eri kokoisina. Bodymistit ovat siis tavallaan "kevyempiä hajuvesiä", joita itse suosin kesällä enemmän kuin "vahvoja hajuvesiä". Hinnat riippuvat ostopaikasta, mutta yleisimmät hinnat näillä 250ml on 15e-30e. Suomessa ei ole VS kauppaa, mutta Glitterissä oli myynnissä pari erää ihan vähän aikaa sitten ja näitä voi tilata myös netistä, esim Nordicfeel.fi sivustolta. Itse en ole koskaan sieltä tilannut, mutta parit kaverit ovat tilanneet ja sanoneet toimituksen olleen todella nopea (muutama arkipäivä). Mutta mikäli käytte ulkomailla, niin ihan tuossa naapurissa Ruotsissa on ainakin yksi VS kauppa, mutta olen kuullut huhua, että Arlandan lentokentälläkin olisi kyseinen putiikki. Tietoni perustuvat vain kuulemaani, enkä ole asiasta varma. Myös Virossa on mahdollisuus niitä ostaa, sillä kauppakeskus Virussa on Victoria's Secretin edustus"koju", joka ei siis kumminkaan ole iso ja kokonaisvaltainen kauppa.  Itse luin monista blogeista, että Virukeskuksessa on VS_kauppa_, mutta se on vain edustuskoju, josta saa useimpia bodymistejä, rasvoja, suihkugeelejä ja hajuvesiä. Oli siinä jokunen meikkipussikin, mutta niistä oli tosi hutera valikoima, vaihtoehtoja oli yksi tai kaksi. Mikäli se olisi ollut kauppa, olisi sieltä paljon muutakin saanut, esim. vaatteita, alusvaatteita, kännykkäkuoria jne. Myös Viking-laivoilta (ainakin joiltain niistä) saa myös paria bodymistiä, mutta olen kuullut valikoiman olevan erittäin heikkoa, vaihtoehtoja ehkä yhteensä viisi. Korjatkaa näitä mun väitteitä jos olen väärässä!!
Rasvoista sen verran, vaikka kyseessä onkin hajusterasva, VS-rasvat ovat erittäin kosteuttavia, eivätkä ne ainakaan minulla ole kuivattaneet ihoa toisin kuin jotkut muut hajusterasvat. Tuoksu pysyy myös seuraavankin päivän, eikä vain siinä rasvaushetkessä. Yleensä samasta tuoksusta on bodymist sekä rasva ja vaikka niiden tavallaan kuuluisi tuoksua samalta, ei näin aina kuitenkaan ole. Vaikka bodymist tuoksuisi kuinka taivaalliselta tahansa, niin saman tuoksun rasva voi tuoksua ihan kuralta ja sama toisin päin. Itse en pitänyt Mango Tempationista bodymistinä ollenkaan, mutta samasta tuoksusta rasvaversio oli paljon inhimillisemmän tuoksuinen.
Tuoksuja löytyy moneen lähtöön, eikä lempituoksua voi löytää muuten kuin kokeilemalla. Bodymisteistä ei voi sanoa kuin pelkkää hyvää, sillä iso koko ja suhteellinen hinta. Yleisimmin hajuvedet ovat 50ml kokoisia, mutta niitä toki ruiskitaan vähemmän, kun tuoksu on pitkäkestoisempi. Kuinka monta VS tuotetta te omistatte? Mikä/mitkä ovat teidän lempparituoksut? Mistä ja milloin olette ne ostaneet? Kommentoi :)


Tämä Secret Charm on näistä mun nykyisistä tuoksuista vanhin, jonka äiti on mulle tuliaisiksi laivalta tuonut. Tuoksukuvauksessa lukee tämän sisältävän kuusamaa ja jasmiinia, mutta itse kuvailisin tuoksua saippuakuplamaiseksi. Tuoksu on tosi hajuvesimäinen ja hieman voimakas.


Victoria's Secretin myydyin bodymist Love Spell kuuluu myös mun kokoelmaan. Kirsikankukka ja persikka saavat aikaan hedelmäisen ja raikkaan tuoksun.



Oma henkilökohtainen suosikkini kaikista minulla olleista bodymisteistä on tämä Sensual Blush. Tuoksu on tosi tyttömäinen ja naisellinen, sekä se sopii hienompiinkin tilaisuuksiin. Tuoksu ei kuitenkaan ole liian voimakas.

Hello Darlingin osa lukijoistani on nähnyt aikaisemmassa postauksessa. Valkoinen nektariini ja pioni saavat aikaan kukkamaisen, hieman vaniljaisen tuoksun. Tämä on mun uusin Bodymist ja ostin tän Virosta.

Pear Glace rasvankin moni lukijoista tavannut samaisessa postauksessa kuin edellisenkin. Sokeroituja päärynöitä ja casaba melonia sekoittamalla saatu tosi kiva päärynäinen tuoksu, mutta ei liian voimakas. Kuten sanoin edellisessä postauksessakin, tässä on pieni sellainen "naisten hajuveden vivahde", mutta en osaa selittää sitä paremmin.

Jatkossa tulossa enemmän postauksia liittyen kauneuteen, muotiin ja ihonhoitoon. Mulla on viritteillä jo pari ideaa, mutta saa toki ehdottaa ideoita ja kysyä aina jos jostain kiinnostaa tietää! Hyvää viimeistä lomapäivää/yksittäistä vapaapäivää mun lukijoille :-)

6 kommenttia:

  1. mulla on 4 bodymistiä, endless love, pure seduction , pure daydream ja forever pink. yks rasva löytyy ja se on midnight dare. rasva ja 3 muuta bodymistiä laivalta ja yksi kaverilta. kysymyksenä montako bodymistiä tai jotain kaverisi on tilannut ja onko tullut tulleja ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivusto on mielestäni pohjoismainen, peräti jopa suomalainen? En ole aivan varma! Mutta ei heille ole tullut, yhden vs tuotteen hinta on 11.50e, mutta postikuluineen se on muistaakseni 13e/15e, en muista kumpi hinta on lopullinen! Ja he ovat yhdellä kerralla tilanneet enintään kaksi, mutta ei siinä ole mielestäni mitään rajoituksia? Yleensä he ovat tilanneet vain yhden kerrallaan :) En tiedä tuosta kyseisestä sivustosta paljoa, mutta tuolla postauksessa olevaa linkkiä painamalla pääset nordicfeelin sivuille niin eiköhän sieltä löydy lisää :)

      Poista
  2. Hei!
    Virukeskuksessa tosiaan on VS piste/koju, mutta hinnat bodymisteissä ovat 33€ ja esim kännykkäkuoret 50€ eli aika kalliita. Arlandan lentokentällä on ollut jo pari vuotta ja on tälläkin hetkellä VS kauppa, samoin myös Tukholman keskustaan on sellainen tullut. Itse oon juurikin Nordic Feeliltä tilannut tuoksuja ja yritys on ruotsalainen. Tuotteet on tullu noin neljässä päivässä ja erilaisten alennuskampanjoiden takia oon saanut aina postikulut ilmaiseksi eli niitä kampanjoita siis kannattaa odottaa! Oon myös tilannut useamman tuoksun kerralla ja hyvin ne on tulleet. Niissäkin on nyt välillä ollut erilaisia tarjouksia, esim tuoksuja ja rasvoja on saanut jopa noin 10€. Toivottavasti näistä olisi jotain hyötyä!
    Tällein pienenä palautteena, jos et tiedä oikeastaan mitään faktaa kunnolla, onko järkeä kirjoittaa postaus aiheesta? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa vaan! Tosiaan tarkoitus ei ollut kertoa Victoria's Secretistä yleisesti, pelkästään noista mun tuotteista, mutta tässä samalla kirjoitin myös noista liikkeistä tietoa _kuulemieni tietojen pohjalta_ ja mainitsin siitä kyllä. Itse kävin Virukeskuksen pisteessä ja maksoivat 22e, eikä ollut yksiäkään kännykkäkuoria siellä myynnissä ainakaan siihen aikaan, vain meikkipusseja ja jotain muitakin pussukoita tms. Kirjoitin myös tuohon ensimmäiseen osioon jossa kerroin _kuulemieni tietojen mukaan_ niistä liikkeistä, sanoin nimenomaan että tietääkseni asiat ovat niin ja näin ja pyysin korjaamaan mikäli olen väärässä. Kiitos kuitenkin palautteesta, mutta enhän mä kaikesta ihan väärässäkään ollut :)

      Poista
  3. Ooi ihania varmaankin noi tuoksut! :-) Mä omistan 7 VS body mistiä ja ne on vaan niin ihania! <3 Ja mä just tossa ennen joulua tilasin niistä 4 Nordicfeeltä, se on kyl tosi hyvä nettisivusto ja siellä ne ei maksa kun vaa jotain n.12e

    VastaaPoista
  4. Mul on vaa yks bodymisti (oh what fun is pink body mist) hajuina on paahdettu pioni ja meripihka. Hajua en osaa kuvailla muuten ku et se on ihan mun haju, ja kaikkien mun hajuvesien pitäis tuoksua vaan tolta. Jos en ihan väärin muista ni hinta oli jonku 20 dollaria, ku ostin sen jenkeistä hajuvesikaupasta.

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)