Hieman outo ehkä? En tiedä.

maanantai 5. tammikuuta 2015

Välillä sitä vaan herää todellisuuteen tai saa vain outoja päähänpistoja selaillessaan weheartit:ia ja instagramia. Yhtäkkiä vaan huomasin, että kommentoin täysin tuntemattomien ihmisten kuviin "tuo rasva tuoksuu tosi hyvältä, tosi kiva kello, sulla on todella kauniit kasvonpiirteet, ihana kuva, ihana sinä." Täysin tuntemattomille ihmisille. Moni ihmettelee sitä ja olen saanutkin siitä "palautetta" ask.fmissä "miksi kommentoit sen ja sen kuvaan (aina kun joku sanoo nähneen minun tehneeni jotain, tulee aina mieleen repliikki yhdestä elokuvasta, I saw u ahahahhahaha catch ya mutjoo let's move on)" Esitän vastakysymyksen: miksi en kommentoisi? Mitä väliä sillä on vaikka en tunnekkaan ihmistä? Mulla positiivinen kommentointi tulee automaattisesti, mitään tai ketään esittämättä. En esitä ystävällistä, mä olen ystävällinen. Huomasin, että mulle hyvän mielen tuottaminen kommentoinnin kautta on mulle automaattista ja samaa moni teistä tekee mulle. Taas oli ihana nähdä kun on tullut hyvää kommenttia, ja että mun kirjoitukset on oikeesti saanu jotain tuntemuksia muissa aikaiseks. Holy mama kun on deeppiä, mutta mullekkin tulee hyvä mieli kun saan muille hyvän mielen aikaseks :)


Mulla kuuluu myös onnellisuuteen ja hyvinvointiin kauneus ja oman kehon ja itsensä hoito ja hyvinvointi. Kuten tiedätte, mulla on akne ja hoitokeinot vaihtuneet moneen moneen kertaan, mutta nyt oon löytänyt tähän mennessä parhaat tuotteet ja rutiinit, joista voisin kertoa teille seuraavassa postauksessa. Moni myös kyselee mun meikkaamisesta, joten eiköhän niistäkin tuotteista tule informaatiota. Mikäli sua kiinnostaa joku juttu liittyen mun kauneuteen ja ihonhoitoon, niin älä pelkää kysyä! Mä vastaan mielelläni :) Ehdottakaa myös jos on jotain mistä haluaisitte mun kirjoittavan! pppppppppppps. mulla on uusi instagramkäyttäjä, jonka löytää nimimerkillä @monamyymikaela


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)