GOOD DAY TO BE BEAUTIFUL

tiistai 2. kesäkuuta 2015



IMG_43902

IMG_43922

IMG_43802

IMG_43882

IMG_44012

Tänään on aivan täydellinen päivä päättää olla kaunis ja olla muuttamatta itseään tai olla piiloutumatta mihinkään tai minkään taakse. Nyt on se koko vuoden odotettu kesäloma ja kauneus ja hyvä mieli suorastaan hehkuu jokaisesta ihmisestä. Hymyilkää ja antakaa hampaiden näkyä. "Elämä on ihmisen parasta aikaa" Todellakin! Tosi hyvää kesäkuun ja loman toista päivää, jokainen ansaitsee olla hyvillä mielin tän päivän ja koko kesän!! Tämä työläinen lähtee pian töihin tosi hyvien fiiliksien saattelemana :)

P.S Mun instagram käyttäjänimi on vaihtunut ja jatkossa mut löytää instagramista @monaesalo

2 kommenttia:

  1. Vitsit oot kaunis!:)
    Mulla oli yläaste aikana tosi vaikee hyväksyä/pittää itsestäni koska kärsin aknesta.. Nykyään olen oppinut elämään sen kanssa ja oppinut keskittymään enemmän sisäiseen itseeni ja saamaan enemmän itseluottamusta. Siinä sivussa olen saanut parannettua myös kasvojani,mutta vieläkin näkyy aknen jättämät jäljet ja lievää aknea ja se on mule okei,ei se mua ihmisenä huononna. :) Olen myös sen kautta löytänyt unelma ammattini(johon hain opiskelemaan) kosmetologin,haluan olla auttamassa ihmisiä iho-ongelmien kanssa!:)
    Todella ihanaa kesää ja jatka hymyilyä,sillä sulla on kaunis hymy!:)

    <3=Riikka // http://riikkaamalia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanan pirtsakka postaus! Kaikkea hyvää ja ihanaa kesää sinulle <3

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)