Etsinnässä täydellinen huulirasva

torstai 5. maaliskuuta 2015


 Tylsänpuoleista viikkoa taas luvassa. Ma-ti olin koulussa ja sitten iski kuume ja räkätauti ja yskä. Ei oo ollenkaan kiva. Mun lomasta tarkemmin, pe-ke olin Järvenpäässä, loppuviikon sitten ihan kotosalla. Perjantaina käytiin syömässä ja la-su oli yhtä prinsessojen juhlaa kun lauantaina ensin sai ristiäisissä pikkuprinsessa nimekseen Pihla ja seuraavana päivänä vähän jo isompi prinsessa pääsi ripille.
Tänään oon kirjotellut parit sähköpostit ja ton karvakorvan kanssa ollut kotosalla. Vanhus jo, 14-vuotias.



Pieneen hetkeen ei ole multa tullut ostosten esittelyä tai kauneusjuttuja. Viimeisin ostos oli Baby Lips Dr Rescue -sarjaan kuuluva huulirasva. Hetken käytön jälkeen sanon, että tuote on ihan okei, mutta mulla on tavallista kuivemmat huulet, ikuinen pusutauti, jonka takia mun mielestä moni markettihuulirasva ei oo ihan niin hyvä. Mun pitää lisätä tosi monta kertaa päivässä, ettei huulet halkeilis ja tulis kauheita kipuja. Nyt oon aloittanut D-vitamiinipillerien syömisen, sen kuulemma pitäisi auttaa mun huuliin. Mutta kyseinen huulirasva tosi hyvä varmasti sulle, joka ei näin pahasti taistele kuivien huulien kanssa. Monet puhuneet mulle eos -huulirasvoista, onko sulla kokemusta kyseisistä tuotteista? Suosittelisitko? Vai onko sulla jo joku muu luottohuulirasva? Kommentoi!

Yllätyksiä luvassa liittyen kauneudenhoitoon, akneen ja kaikkeen sen väliltä. Kuulet pian lisää! xo

2 kommenttia:

  1. Kaikkea on kokeiltu babylipsistä, kalliimpiin aloe veran huulirasvoihin jne, mutta paras on silti ollut ihan tavallinen marketeista löytyvä carmex!

    VastaaPoista
  2. eosit on tosi hyviä, ainoastaan hinta suomessa on aika kallis, kun on sen 10€...

    VastaaPoista

Risuja ja ruusuja otetaan vastaan, mutta jokainen ymmärtänee hyvän maun rajoissa kommentoida. Hyvä kommentti piristää päivää aina :-)